Pandemie Legacy Vertaalfouten NL versie
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Obelix
- Garnaal
Re: Pandemie Legacy Vertaalfouten NL versie
Ik verstuurde onderstaande mail naar Bergsala:
Geachte heer,
Geachte mevrouw,
Enige tijd terug kocht ik via de webshop www.koppen.com een Nederlandstalig exemplaar van Pandemic Legacy. Volgens BGG, Bordspelmania en andere bordspel-gerelateerde blogs/websites zijn er ernstige vertaalfouten gemaakt die de unieke beleving van het spel zouden verknoeien.
Kunt u deze berichten bevestigen? Indien ja, welke oplossing heeft u voor dit probleem: bezorgt u ons een exhaustieve lijst met de errata, bezorgt u ons kosteloos een Engelstalige versie, bezorgt u ons kosteloos een eventuele heruitgave van de Nederlandstalige versie, etc.?
Alvast bedankt voor de tijd die u aan dit bericht zult spenderen en voor het ongetwijfeld positief gevolg dat u zult geven aan dit bericht.
Geachte heer,
Geachte mevrouw,
Enige tijd terug kocht ik via de webshop www.koppen.com een Nederlandstalig exemplaar van Pandemic Legacy. Volgens BGG, Bordspelmania en andere bordspel-gerelateerde blogs/websites zijn er ernstige vertaalfouten gemaakt die de unieke beleving van het spel zouden verknoeien.
Kunt u deze berichten bevestigen? Indien ja, welke oplossing heeft u voor dit probleem: bezorgt u ons een exhaustieve lijst met de errata, bezorgt u ons kosteloos een Engelstalige versie, bezorgt u ons kosteloos een eventuele heruitgave van de Nederlandstalige versie, etc.?
Alvast bedankt voor de tijd die u aan dit bericht zult spenderen en voor het ongetwijfeld positief gevolg dat u zult geven aan dit bericht.
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik vermoed dat je beter kunt hopen op zoiets als vervangende onderdelen, niet een volledig nieuw exemplaarObelix schreef:..., bezorgt u ons kosteloos een Engelstalige versie, bezorgt u ons kosteloos een eventuele heruitgave van de Nederlandstalige versie, etc.?
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Mail gestuurd met verzoek PDF van de regels die nu in herdruk zijn en indien beschikbaar een nieuw stickervel. Nog een reactie. Zodra iemand de nieuwe vertaling van de spelregels ontvangt in PDF; kan je die dan met me delen? PM me voor mijn e-mailadres. Zondag gaan we een hele dag spelen. Duimen maar dus!
-
yvof
- Professor Pimpel
Hallo Marino, zie pm
-
el_crosso
- Burgemeester
Ik houd mij ook aanbevolen voor deze informatie per pm ajb. zodat ik ook kan reageren hierop naar de uitgever. Ook wij wilde gaan starten met de Legacy, maar twijfelen nu om niet onnodig fouten te maken die het spel plezier wat drukken.
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
Moest iemand de pdf hebben zou ik deze info ook graag ontvangen

-
DeKerstman
- El Capitan
+1Ilse23 schreef:Moest iemand de pdf hebben zou ik deze info ook graag ontvangen
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
De PDF van nieuwe regels is nu in omloop waarvoor dank!
Vervangende kaarten en stickers nog niet en ook geen overzicht van de te vervangen kaarten en stickers.
Hoe kunnen we samen optrekken om van Bergsala minimaal een overzicht te krijgen van de aanpassingen die ze nu in herdruk hebben?
Vervangende kaarten en stickers nog niet en ook geen overzicht van de te vervangen kaarten en stickers.
Hoe kunnen we samen optrekken om van Bergsala minimaal een overzicht te krijgen van de aanpassingen die ze nu in herdruk hebben?
-
Robertopellizini
- Genius
Waar kan ik die PDF vinden?
Is het misschien een idee om die (met toestemming) op boardgamegeek onder de file section te zetten?
Is het misschien een idee om die (met toestemming) op boardgamegeek onder de file section te zetten?
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
Lijkt mij een goed idee, ik zit vol spanning te wachten op die PDF...Robertopellizini schreef:Waar kan ik die PDF vinden?

-
yvof
- Professor Pimpel
Ik heb de pdf in bezit wanneer je je email adres naar me past stuur ik hem door vanavond. Ik heb hem nog niet uitgeplozen en weet niet wat er allemaal is aangepast. Volgens mij zitten de grootste problemen in de kaarten en stickers maar dat vindt je niet terug in de pdf.
-
yvof
- Professor Pimpel
Past = pm bericht stuurt
-
Marnix82
- Meeple
Yvof PM gestuurd.
-
ivesB