Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
LOL... dat had ik iets eerder moeten weten. Ik heb 2 dagen geleden iets besteld
Hoi Skippy,
Wat ons betreft kunnen we de kortingsactie alsnog toepassen. Als je ons even een herinneringsmailtje stuurt met daarin oa je ordernummer en vermelding van dit topic dan regelen we dat alsnog!
LOL... dat had ik iets eerder moeten weten. Ik heb 2 dagen geleden iets besteld
Hoi Skippy,
Wat ons betreft kunnen we de kortingsactie alsnog toepassen. Als je ons even een herinneringsmailtje stuurt met daarin oa je ordernummer en vermelding van dit topic dan regelen we dat alsnog!
Top!
Ik denk dat ik ook gelijk een andere bestelling plaats
Komende week komt Hero realms op de website te staan, dit is een vervolg op star realms maar naar in een fantasy setting, en met de mogelijkheid speciale character packs te kopen zodat iedere speler toch net wat anders begint. Houdt onze website in de gaten om dit prachtige spel zo snel mogelijk te bemachtigen.
Afgelopen vrijdag hebben wij weer 160 items aan ons assortiment toegevoegd. Dat zijn er natuurlijk wat veel om hier allemaal op te noemen, daarom hier enkele highlights:
Deze week verwachten wij ook weer de volgende spellen terug op voorraad te krijgen:
Daarnaast hebben we ook de promo's van Scythe, Colony en Tuscany!
Ik was aan het zoeken naar een organizer voor Orleans. Volgens mij had Broken Token die, maar ik zie hem niet staan op de website. Kunnen jullie misschien eens informeren of die niet meer te krijgen is of eventueel nog gaat komen?
Lorthania schreef:
Ik was aan het zoeken naar een organizer voor Orleans. Volgens mij had Broken Token die, maar ik zie hem niet staan op de website. Kunnen jullie misschien eens informeren of die niet meer te krijgen is of eventueel nog gaat komen?
Alvast bedankt,
Bart
Hoi Bart,
Zover wij weten heeft broken token geen inlay voor orleans.
spellenclubapeldoorn schreef:
Volgens bordspellenvergelijken hebben jullie weer Scythe op voorraad. Goed nieuws volgens mij ben je op dit moment de enige die dit spel verkoopt!!!
Hoi Spellenclubapeldoorn,
We hadden inderdaad scythe weer op voorraad, echter is het heel erg hard gegaan en zijn ze inmiddels op alweer uitverkocht. We doen ons best of we er op korte termijn aan nog meer kunnen komen.
Spelspul.nl schreef:
Hoi Bart,
Zover wij weten heeft broken token geen inlay voor orleans.
Bedankt voor het antwoord. Ik heb net even verder gegoogeld dan mijn neus lang is en ik zie nu dat de insert die ik me herinnerde van bij Insert Here komt. Ziet er goed uit, maar met $39 plus verzending gaat dat 'm helaas ook niet worden .