Bored Gaymer schreef:Vind t nu gewoon net iets te duur voor in principe een kaartspel met iets meer dan 200 kaarten.
Ben ik het ook wel mee eens. Mijn voordeel is waarschijnlijk dat ik bijna niets meer back op Kickstarter en ook mijn reguliere aankopen aardig zijn afgenomen. Dus als ik dan iets zie wat echt in mijn straatje past, heb ik er ook geen probleem mee om er wat meer voor uit te geven.
Mijn grootste motivatie voor het backen is uiteraard om de designers Joel (en Kate) Finch te ondersteunen. Ik volg Unfair al een tijd op BGG, en met alles wat ik daar heb gelezen, de release van de PnP en de betrokkenheid van de designers stond alles mij allemaal zeer aan. Good Games is een kleine publisher en zonder deze Kickstarter zou er zeer waarschijnlijk geen Unfair uitkomen. En als er voldoende word gehaald om ook het vijfde en zesde thema pack te unlocken ben ik al helemaal blij
Natuurlijk zou het mooi zijn als de Kickstarter bonusen wat meer sprekend zouden zijn, maar als ik het zo tussen de regels door lees (oa:
https://www.kickstarter.com/projects/19 ... t-14171801), gaat het nog wel een tijdje duren voordat deze expansies er komen, als dat al uberhaupt gaat gebeuren. Maar zo te zien zijn er genoeg opmerkingen in de comments dat ze er misschien toch nog opnieuw naar gaan kijken.
Hoe dan ook, nog maar even en deze is gefund. En dan is het op naar de stretch goals die hopelijk vandaag bekend worden gemakt.