Spiel is er met mijn portefeuille vandoor

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Fabrice
Spelauteur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spiel is er met mijn portefeuille vandoor

Bericht door Fabrice »

Piet schreef:En die portefeuille zal binnenkort weer dik gevuld worden met alle royalties die je hebt van Papa Paolo. :lol:
Blij voor jou, Fabrice.

(Voor wie er in geïnteresseerd is: we sliepen in hetzelfde hotel en ook dat werd voor Fabrice een financiële afknapper. Door het overmatig gesnurkt van de kamergenoten is hij in zijn auto gaan slapen. De hele hotelkost voor een douche en een ontbijt is wel wat veel. :twisted: )
Maar wel super lang onder die douche gestaan!
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

Amaaai, dat is een meevaller! Dan heb je toch even kunnen genieten van dat heerlijke opluchting-gevoel ;)
Bart51
Grote Dienaar

Bericht door Bart51 »

Piet schreef:En die portefeuille zal binnenkort weer dik gevuld worden met alle royalties die je hebt van Papa Paolo. :lol:
Blij voor jou, Fabrice.

(Voor wie er in geïnteresseerd is: we sliepen in hetzelfde hotel en ook dat werd voor Fabrice een financiële afknapper. Door het overmatig gesnurk van de kamergenoten is hij in zijn auto gaan slapen. De hele hotelkost voor een douche en een ontbijt is wel wat veel. :twisted: )
Met het gebruik van de meervoudsvorm 'kamergenoten' bij de term gesnurk, ben ik het niet eens :-) !

By the way, content voor jou, Fabrice. Hopelijk had je de hele papiermolen nog niet in gang gestoken.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Piet schreef:(Voor wie er in geïnteresseerd is: we sliepen in hetzelfde hotel en ook dat werd voor Fabrice een financiële afknapper. Door het overmatig gesnurkt van de kamergenoten is hij in zijn auto gaan slapen. De hele hotelkost voor een douche en een ontbijt is wel wat veel. :twisted: )
Ik hoor al jaren horrorverhalen over het gesnurk in onze slaapplaats. Vreemd, zelf nooit iets van gemerkt. :lol:
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Erwin schreef:Ik hoor al jaren horrorverhalen over het gesnurk in onze slaapplaats. Vreemd, zelf nooit iets van gemerkt. :lol:
Hé, ik maak dat net zo mee.