Lisboa Vital Lacerda
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- SigiScsi
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Re: Lisboa Vital Lacerda
Inderdaad, Philibert en Spieleschmiede zijn dan ook Europese EGG partners. Ik ben dat ook pas door deze KS teweten gekomen. Wekenlang geen antwoord van EGG gekregen op mijm vragen rond beschikbaarheid van The Gallerist KS en Vinhos Deluxe KS... Dan zie ik gisteren die gewoon bij Philibert te koop staan aan "redelijke" prijzen. Vinhos Deluxe zelfs goedkoper dan KS (incl. shipping)... Meteen aangekocht natuurlijk. 
Labels:
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
-
fonteintje
- Grote Dienaar
Naargelang de grootte van de pledge, kan er korting bekomen worden.
Verzendkosten zijn $27 voor het eerste spel en daarna $14 per bijkomend spel.
bestelling 5-9 spellen : korting van 10 % op totaalprijs
bestelling 10-19 spellen : korting van 15 % op totaalprijs
bestelling 20+ spellen : korting van 20 % op totaalprijs
Op zich zou een groepspledge van 20 spelllen wel interessant zijn :
20 x $79 + 19 x $14 + 27 = $1.873 - 20 % = $1.498,40 aan huidige koers van 1.07 komt dit op ongeveer 1.400 eur of 70 eur per spel.
Echter hierbij komen nog verzendkosten van Nederland naar Belgie of omgekeerd.
Dit kan via DPD aan 7,5 eur, maar het totaal is maximum 20 kg en aangezien het spel 9 lbs weegt oftewel ongeveer 4 kg, kunnen maximaal 5 spellen per zending verstuurd worden. Hierbij zijn de spellen dan nog niet allemaal bij de uiteindelijke koper.
Om het helemaal complex te maken, krijg je bij Philibertnet ook nog korting (wel onder de vorm van loyalty punten) en die loopt ook aardig op : bij een bestelling van 4 stuks krijg 352 punten of 88 punten per spel, 88 punten is 8,8 eur en zo kom je ook in de buurt van 70 eur inclusief verzending.
Als ik kijk bij de verzendkosten bij Philibertnet, dan betaal je 5 eur voor verzending met UPS naar Nederland.
Zoals diverse Belgen hier reeds aangegeven hebben, lijkt het me inderdaad interessant om via Philibertnet te boeken, zeker als je meerdere exemplaren bestelt.
Verzendkosten zijn $27 voor het eerste spel en daarna $14 per bijkomend spel.
bestelling 5-9 spellen : korting van 10 % op totaalprijs
bestelling 10-19 spellen : korting van 15 % op totaalprijs
bestelling 20+ spellen : korting van 20 % op totaalprijs
Op zich zou een groepspledge van 20 spelllen wel interessant zijn :
20 x $79 + 19 x $14 + 27 = $1.873 - 20 % = $1.498,40 aan huidige koers van 1.07 komt dit op ongeveer 1.400 eur of 70 eur per spel.
Echter hierbij komen nog verzendkosten van Nederland naar Belgie of omgekeerd.
Dit kan via DPD aan 7,5 eur, maar het totaal is maximum 20 kg en aangezien het spel 9 lbs weegt oftewel ongeveer 4 kg, kunnen maximaal 5 spellen per zending verstuurd worden. Hierbij zijn de spellen dan nog niet allemaal bij de uiteindelijke koper.
Om het helemaal complex te maken, krijg je bij Philibertnet ook nog korting (wel onder de vorm van loyalty punten) en die loopt ook aardig op : bij een bestelling van 4 stuks krijg 352 punten of 88 punten per spel, 88 punten is 8,8 eur en zo kom je ook in de buurt van 70 eur inclusief verzending.
Als ik kijk bij de verzendkosten bij Philibertnet, dan betaal je 5 eur voor verzending met UPS naar Nederland.
Zoals diverse Belgen hier reeds aangegeven hebben, lijkt het me inderdaad interessant om via Philibertnet te boeken, zeker als je meerdere exemplaren bestelt.
-
fonteintje
- Grote Dienaar
jazeker,terjul schreef: Maar verkoopt Philibert wel een KS versie?
KS versie van Vinhos Deluxe ontvangen via Philibertnet.
http://www.philibertnet.com/en/46416-li ... 34629.html
klik op het + tekentje bij de detailed description en onderstaande tekst staat in het rood
This edition will contains all stretch goals reached during the campaigns.
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Bedankt voor het snelle antwoord fonteintje!
Ik denk dat ik dan via philibert ga bestellen.
Ik denk dat ik dan via philibert ga bestellen.
- SigiScsi
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Wedden dat je ook nog iets van 20.05€ in de catalogus van Philibert vindt om de verzending ook op 0€ te brengen?fonteintje schreef: Als ik kijk bij de verzendkosten bij Philibertnet, dan betaal je 5 eur voor verzending met UPS naar Nederland.
-
Dirk_M
- Party Animal
En Philibert is vast EU friendlySigiScsi schreef:Wedden dat je ook nog iets van 20.05€ in de catalogus van Philibert vindt om de verzending ook op 0€ te brengen?fonteintje schreef: Als ik kijk bij de verzendkosten bij Philibertnet, dan betaal je 5 eur voor verzending met UPS naar Nederland.
- el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik heb ook wel interesse in een Nederlandse groupspledge.
- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Iemand uit mijn omgeving die graag samen aankoopt bij Philibert?
-
erwinvreuls
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: War/Eurogamer
Mocht het tot een nl groepspledge komen, hou ik mij aanbevolen
- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Ik zoek nog steeds een persoon uit de omgeving die graag mee besteld bij Philibert.
Of iemand die iets verder af woont en graag een keertje langskomt om samen een spellendagje te doen met een officiële overhandiging en speelsessie van Lisboa
Of iemand die iets verder af woont en graag een keertje langskomt om samen een spellendagje te doen met een officiële overhandiging en speelsessie van Lisboa
- ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
- Contacteer:
Sorry Arne, ik ga me enkel beschikbaar houden om langs te komen en het eens bij jou te spelen.arne schreef: Ik zoek nog steeds een persoon uit de omgeving die graag mee besteld bij Philibert.
Of iemand die iets verder af woont en graag een keertje langskomt om samen een spellendagje te doen met een officiële overhandiging en speelsessie van Lisboa![]()
-
SkippyNL
- Garnaal
Tot nu toe heb ik via KS mijn pledge gedaan. Ik ben nog steeds aan het kijken of ik het via Philibert kan gaan doen.erwinvreuls schreef: Mocht het tot een nl groepspledge komen, hou ik mij aanbevolen
- el_crosso
- Burgemeester
- Contacteer:
Nadeel kan zijn natuurlijk als het via derde gaat, dat het dan niet bij de campaign doelen terecht komt of worden die via Philibert alsnog meegenomen in aantal pledges?SkippyNL schreef:Tot nu toe heb ik via KS mijn pledge gedaan. Ik ben nog steeds aan het kijken of ik het via Philibert kan gaan doen.erwinvreuls schreef: Mocht het tot een nl groepspledge komen, hou ik mij aanbevolen
Maar zie verder geen Nederlandse pledge ontstaan?
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat lijken ze erbij op te tellen als je bovenaan de KS pagina kijkt.el_crosso schreef:Nadeel kan zijn natuurlijk als het via derde gaat, dat het dan niet bij de campaign doelen terecht komt of worden die via Philibert alsnog meegenomen in aantal pledges?SkippyNL schreef:Tot nu toe heb ik via KS mijn pledge gedaan. Ik ben nog steeds aan het kijken of ik het via Philibert kan gaan doen.erwinvreuls schreef: Mocht het tot een nl groepspledge komen, hou ik mij aanbevolen