Daar heb je gelijk in. Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat de punten die ik voor afgelopen weekend zou inzetten direct voor de uiteindelijke mol zouden zijnEEMBC/Bongo schreef: hahahahaha, das niet slim he!!!
Voor afgelopen zaterdag had je zowiezo alle punten op Jochem kunnen zetten met zijn vrijstelling!!!
Wie is de Mol 2017
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flash
- Wu Feng
Re: Wie is de Mol 2017
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ben wel benieuwd.... zit vanaf aflev 1 op dezelfde Mol... en heb t tot nu toe alle jaren fout gehad.... hahaha
Maar mijn verwachte winnaar is er nu wel uit!
Maar mijn verwachte winnaar is er nu wel uit!
-
Traquan
- Stamhoofd
Voor velen toch een verrassende ontknoping.
Ik zat heel lang op Jochem, maar de laatste afleveringen hebben me pas overtuigd dat hij het niet kon zijn. Maar wat heeft hij deze serie (onbedoeld) zitten mollen!
Ik zat heel lang op Jochem, maar de laatste afleveringen hebben me pas overtuigd dat hij het niet kon zijn. Maar wat heeft hij deze serie (onbedoeld) zitten mollen!
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Snik snik.......
Ik zat vanaf aflev 1 op Thomas!!
En was echt 100% zeker dat ik gelijk na vorige aflevering alle punten op Thomas had ingezet..... maar blijkbaar dus niet.... ben ik in de middenmoot geeindigt met 44k punten...hadden er 88 moeten zijn!!
Maar was idd wel weer een top seizoen!
Ik zat vanaf aflev 1 op Thomas!!
En was echt 100% zeker dat ik gelijk na vorige aflevering alle punten op Thomas had ingezet..... maar blijkbaar dus niet.... ben ik in de middenmoot geeindigt met 44k punten...hadden er 88 moeten zijn!!
Maar was idd wel weer een top seizoen!
-
delia
- Party Animal