War room (Nightingale games)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
cpttoenail
- Rooster Booster
Re: War room (Nightingale games)
Ik heb misschien ook wel interesse. Welke versie ga je voor?
Labels:
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Inmiddels zijn de laatste uren ingegaan van versie 2. Zijn er mensen die dit spelen of gespeeld hebben?
Ik vind het er erg interessant uit zien, lang getwijfeld, maar toch ingestapt uiteindelijk, maar voor deze prijs altijd spannend ongespeeld.
Ik vind het er erg interessant uit zien, lang getwijfeld, maar toch ingestapt uiteindelijk, maar voor deze prijs altijd spannend ongespeeld.

- Thronesmasher
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik heb hem gespeeld. Qua gameplay is het een verbetering van A&A, maar het grootste probleem met dit spel is een setup van een uur en het uitleggen aan een nieuwe speler duurt nog eens een uur of 2. De echte ervaring is global, maar daar kun je rustig een heel weekend voor uittrekken. Global raad ik ook niet aan voor 2 personen; dan moet je echt teveel bijhouden. Dus wat mij betreft alleen interessant voor een groepje die-hard fans.MADG0BLIN schreef: Inmiddels zijn de laatste uren ingegaan van versie 2. Zijn er mensen die dit spelen of gespeeld hebben?
Ik vind het er erg interessant uit zien, lang getwijfeld, maar toch ingestapt uiteindelijk, maar voor deze prijs altijd spannend ongespeeld.![]()
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Bedankt voor je reactie. We gaat het zien, setup tijd vind ik geen probleem, dat doe ik net als met Twilight Imperium toch vaak de avond van te voren.