Tassie schreef: Maak niet uit naar welke valuta het wordt omgerekend, het blijft een prijzig spel.
Blij dat jullie het met elkaar eens zijnErwin schreef: Da's in absolute zin uiteraard een pittige prijs,
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Tassie schreef: Maak niet uit naar welke valuta het wordt omgerekend, het blijft een prijzig spel.
Blij dat jullie het met elkaar eens zijnErwin schreef: Da's in absolute zin uiteraard een pittige prijs,
Mooi he? Zal die het zelf ook door hebben?Flash schreef: Blij dat jullie het met elkaar eens zijn![]()
Absoluut niet maar relatief wel.Erwin schreef:Mooi he? Zal die het zelf ook door hebben?Flash schreef: Blij dat jullie het met elkaar eens zijn![]()
En wat zijn de prijzen eigenlijk van de preorder, en de winkelversie?ozymandias schreef: Michiel, wat is de stand van zaken of loopt de voorlopige pre-order nog een weekje?
Uit een van de emails:Jerome schreef:En wat zijn de prijzen eigenlijk van de preorder, en de winkelversie?ozymandias schreef: Michiel, wat is de stand van zaken of loopt de voorlopige pre-order nog een weekje?
Ik vind het nogal overdreven thematisch om voor een spel dat goeddeels geheim moet blijven, ook de prijzen in een wolkje mist verhuld blijven...
![]()
Preorder prijzen:
- Charterstone 62 EUR (winkeladviesprijs EUR 70)
- Recharge Pack 31 EUR (winkeladviesprijs EUR 35)
- Charterstone + Recharge Pack 92 EUR (winkeladviesprijs EUR 105)
Dankjewel!el_crosso schreef: Uit een van de emails:
Preorder prijzen:
- Charterstone 62 EUR (winkeladviesprijs EUR 70)
- Recharge Pack 31 EUR (winkeladviesprijs EUR 35)
- Charterstone + Recharge Pack 92 EUR (winkeladviesprijs EUR 105)
De preorder laten we nog even lopen want het demo/test spel is nog niet binnen (betekenend dat ik nog niet terstond hoef te beslissen en ook nog niet met vertalen bezig kan) en een paar belangrijke winkels met vakantie zijn en/of nog aan het beslissen zijn / en/of investeerders aan het zoeken.ozymandias schreef: Michiel, wat is de stand van zaken of loopt de voorlopige pre-order nog een weekje?
Tassie schreef: Heb me al tijdje geleden voor nieuwsbrief aangemeld maar nog niks gekregen maar nu ik de prijzen zie weet ik genoeg. Er zijn grenzen.