bordspellenvergelijken.nl

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: prijzen/aanbod/beschikbaarheid vergelijken

Bericht door mazinho »

Begrijp ik het goed dat je een soort Tweakers Privewatch gaat maken voor spellen. Ik vind het altijd leuk om historisch prijsverloop te zien, geeft toch een goed gevoel als je ziet dat iets voordeliger is dan een paar weken terug.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be

Bericht door ditterio »

Probleem is dat de brutoprijs op de webiste van een spellenwinkel meestal niet overeenkomt met hun beste nettoprijs. Zo kan de brutoprijs van winkel X lager liggen dan de brutoprijs van winkel Y, maar bij winkel Y krijg je misschien 10% korting en bij winkel X niet. Op die manier is het moeilijk vergelijken.
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

ditterio schreef:Probleem is dat de brutoprijs op de webiste van een spellenwinkel meestal niet overeenkomt met hun beste nettoprijs. Zo kan de brutoprijs van winkel X lager liggen dan de brutoprijs van winkel Y, maar bij winkel Y krijg je misschien 10% korting en bij winkel X niet. Op die manier is het moeilijk vergelijken.
Dat lijkt mee en probleem van die winkels.. en voor de persoon die de zoekmachine gebruikt kan zijn eventuele korting zelf berekenen denk ik :).
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Ruud2009 schreef:
ditterio schreef:Probleem is dat de brutoprijs op de webiste van een spellenwinkel meestal niet overeenkomt met hun beste nettoprijs. Zo kan de brutoprijs van winkel X lager liggen dan de brutoprijs van winkel Y, maar bij winkel Y krijg je misschien 10% korting en bij winkel X niet. Op die manier is het moeilijk vergelijken.
Dat lijkt mee en probleem van die winkels.. en voor de persoon die de zoekmachine gebruikt kan zijn eventuele korting zelf berekenen denk ik :).
Precies, jij weet welke korting je waar krijgt dus dit kan jij toch zelf meenemen in de prijsvergelijking. Een winkel hanteert gewoon één verkoopprijs die op haar site staat.
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Steve van Weelij
Grote Dienaar

Bericht door Steve van Weelij »

Nice, lekker snel gedaan ook.

Feature aanvragen:
1. Sorteermogelijkheden op Naam, prijs, duur, type spel, leeftijd, aantal spelers
2. Als je gezocht hebt op een spel en je drukt op de winkel, dat je dan gelijk naar de winkel/product zelf gaat.
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Thanx,

Sorteermogelijkheden wordt aan gewerkt ;-)
Als je klikt op de winkel ga je toch ook naar de winkel en het desbetreffende product echter zit deze in een fancybox zodat je de site zelf niet verlaat. Had je liever een nieuwe window/tab?

Meer ideeën welkom ;-)
Steve van Weelij schreef:Nice, lekker snel gedaan ook.
Feature aanvragen:
1. Sorteermogelijkheden op Naam, prijs, duur, type spel, leeftijd, aantal spelers
2. Als je gezocht hebt op een spel en je drukt op de winkel, dat je dan gelijk naar de winkel/product zelf gaat.
spellenclubapeldoorn
Phoenix

http://www.bordspellenvergelijken.nl

De eerste ruwe versie is af, de eerst op of aanmerking zijn ook al binnen ;-)

Maar mocht je nog toffe ideeen/ opmerkingen hebben post me

http://www.bordspellenvergelijken.nl
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

Ik zou liever de search optie meteen op je landingpage hebben, ipv verstopt achter een menu.

Verder zitten er nog weinig winkels in.. en is het wellicht interessant om de BE shops op te nemen?
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
Steve van Weelij
Grote Dienaar

Bericht door Steve van Weelij »

spellenclubapeldoorn schreef:Thanx,

Sorteermogelijkheden wordt aan gewerkt ;-)
Als je klikt op de winkel ga je toch ook naar de winkel en het desbetreffende product echter zit deze in een fancybox zodat je de site zelf niet verlaat. Had je liever een nieuwe window/tab?

Meer ideeën welkom ;-)
Als je op je middelste muisknop drukt, of rechtermuisknop en dan 'open nieuwe tab', dan blijf je binnen jouw website. Ik denk dat het beter zou zijn als je gelijk naar de webwinkel gaat, op de pagina binnen jouw website heb je namelijk al alle nodige informatie. Als je meer details wilt kun je naar de webwinkel gaan.
Ruud2009 schreef:Ik zou liever de search optie meteen op je landingpage hebben, ipv verstopt achter een menu.

Verder zitten er nog weinig winkels in.. en is het wellicht interessant om de BE shops op te nemen?
Dan zou je de mogelijkheid moeten hebben om te filteren op NL en BE of beiden. Of anders misschien een extra vakje waarbij de verzendkosten te zien zijn.

Feature aanvragen:
3. BE shops opnemen in zoekaanbod
4. Winkels de mogelijkheid geven zich aan te melden zodat ook hun winkel zoekbaar is
maartend
Critico

Re: http://www.bordspellenvergelijken.nl

Bericht door maartend »

Tabje maken met grootste prijsverschillen.
Stel dat bol weer eens een foutje maakt en dan forbidden stars plots naar 40 euro kiepert. Dan zie ik dat meteen en dan kan ik het bestellen.
En de prijsverschillen moeten dan bijv. wel meer dan 25% zijn voor ze onder dat tabje komen.
Afbeelding
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be

Bericht door ditterio »

Volgens mij moeten er ook nog meer winkels in opgenomen worden. De beste prijs voor Dominion is volgens de website 39,95 euro in het spellenhuis en spellenrijk. Bij De Spelgezel (BE) kost dit spel bijvoorbeeld slechts 37 euro.
maartend
Critico

Bericht door maartend »

ditterio schreef:Volgens mij moeten er ook nog meer winkels in opgenomen worden. De beste prijs voor Dominion is volgens de website 39,95 euro in het spellenhuis en spellenrijk. Bij De Spelgezel (BE) kost dit spel bijvoorbeeld slechts 37 euro.
BE winkels opnemen is een ding voor de volgende versie begreep ik.
Afbeelding
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Tabje maken met grootste prijsverschillen.
Stel dat bol weer eens een foutje maakt en dan forbidden stars plots naar 40 euro kiepert. Dan zie ik dat meteen en dan kan ik het bestellen.
En de prijsverschillen moeten dan bijv. wel meer dan 25% zijn voor ze onder dat tabje komen.
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!

Bericht door thexkid »

In de gaming wereld heb je budget gaming. Wat ik daar prettig vind is dat er per spel prijs reacties gegeven kunnen worden. Daar kunnen mensen speciale (tijdelijke) aanbiedingen melden. Ook aanbiedingen van winkels die niet in de lijst opgenomen zijn. Dat maakt het helemaal compleet. Misschien ook een idee?
Afbeelding