Architects of the West Kingdom Kickstarter

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Architects of the West Kingdom Kickstarter

Bericht door Erwin »

Ik hecht geen waarde aan de reviews van Rahdo. Ik stoor me aan de slordigheid, de tweepersoonstunnelvisie en de presentatie van de beste man. Voor mij een waardeloos kanaal.

Labels:
petervel
Uno

Bericht door petervel »

Ik heb ook wel interesse in een group pledge waarschijnlijk (prijs en (p)reviews even afwachten nog ;-))
BoardGameBusters
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Webshop

Bericht door BoardGameBusters »

We zijn bezig met een hallucinant grote groupspledge :

https://www.facebook.com/groups/Archite ... stKingdom/

Voorlopig voor Vlaanderen, maar mits wat logistieke afspraken ook perfect mogelijk voor NL indien voldoende deelnemers.

De prijs ligt voorlopig rond de 30€, zakt richting 28€ bij voldoende deelnemers.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Interessant, zo wordt het een nette prijs.
Nu nog meer informatie over het spel zelf.
:think:
Benny
Grote Dienaar

Bericht door Benny »

Erwin schreef: Ik hecht geen waarde aan de reviews van Rahdo. Ik stoor me aan de slordigheid, de tweepersoonstunnelvisie en de presentatie van de beste man. Voor mij een waardeloos kanaal.
+1
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul

Bericht door ozymandias »

Jerome schreef: Interessant, zo wordt het een nette prijs.
Nu nog meer informatie over het spel zelf.
:think:
Indien u FB hebt kan u daar de groupspledge van AOTWK volgen ;-)

https://www.facebook.com/groups/Archite ... stKingdom/
Daar zijn intussen ook de spelregels gepost, maar deze kan je ook vinden op BGG natuurlijk

https://boardgamegeek.com/boardgame/236 ... gdom/files
dirksk
Regenmaker

Dice Settlers

Bericht door dirksk »

Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
ozymandias
Geheim Genootschap

Re: Dice Settlers

dirksk schreef: Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
Je kan steeds in de groep op FB instappen hé.
Als de bestelling centraal gebeurd door 1 persoon (Tom Pattyn van Board Game Busters in geval van AOTWK) dan is kwestie van het logistiek zo uit te werken dat ook voor Nederlanders het voordelig kan uitdraaien. Er zijn genoeg personen die richting NL rijden, of beurzen aandoen. Ook zijn er voldoende personen die naar België komen voor werk of vrije tijd, dus daar kan ook logistiek iets gedaan worden.
Gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
dirksk
Regenmaker

Bericht door dirksk »

ozymandias schreef:
dirksk schreef: Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
Je kan steeds in de groep op FB instappen hé.
Als de bestelling centraal gebeurd door 1 persoon (Tom Pattyn van Board Game Busters in geval van AOTWK) dan is kwestie van het logistiek zo uit te werken dat ook voor Nederlanders het voordelig kan uitdraaien. Er zijn genoeg personen die richting NL rijden, of beurzen aandoen. Ook zijn er voldoende personen die naar België komen voor werk of vrije tijd, dus daar kan ook logistiek iets gedaan worden.
Gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
Klinkt goed. Ik heb mij intussen aangemeld.
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!

Bericht door vdbmalmsteen »

Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.

Dat betekent dat spellen die hij bespreekt bijna automatisch een positieve review krijgen.

Hij vindt dus niet alles goed. Gewoon om de dingen in het juiste perspectief te plaatsen.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

vdbmalmsteen schreef: Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.

Dat betekent dat spellen die hij bespreekt bijna automatisch een positieve review krijgen.

Hij vindt dus niet alles goed. Gewoon om de dingen in het juiste perspectief te plaatsen.
Ik vind dit een vreemde redenering. Dat wat je de 'moeite vindt' verdient nog steeds een zorgvuldige, kritische beoordeling en kan daarom nooit automatisch een positieve review krijgen.
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Erwin schreef:
vdbmalmsteen schreef: Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.

Ik vind dit een vreemde redenering. Dat wat je de 'moeite vindt' verdient nog steeds een zorgvuldige, kritische beoordeling en kan daarom nooit automatisch een positieve review krijgen.
En hij doet dat toch vaak zat in zijn "final thoughts"? Richard geeft vaak zat aan dat hij x niet goed vindt aan een spel of niet werkt voor hem en zijn vrouw.
DeKerstman
El Capitan

Bericht door DeKerstman »

el_crosso schreef:
Erwin schreef:

En hij doet dat toch vaak zat in zijn "final thoughts"? Richard geeft vaak zat aan dat hij x niet goed vindt aan een spel of niet werkt voor hem en zijn vrouw.
Eens. Er zijn genoeg reviews van hem waarin hij aangeeft dat hij het spel wel goed vindt, maar dat het voor hem en Jen gewoon niet werkt (omdat het als 2p niet goed genoeg is, of omdat er teveel conflict in zit of omdat het te eenvoudig is). Ik kijk vaak wel naar zijn filmpjes om een beeld te krijgen van het spel en zijn inschatting als 2p-spel, omdat ik zelf ook vaak met 2 speel. "Waardeloos kanaal" gaat dan ook niet op, althans niet voor mij.
Afbeelding
ozymandias
Geheim Genootschap

Ondertussen is AOTWK van start gegaan en ook reeds zijn doel bereikt ;-).

De grouppledge inschrijving via Board Game Busters is ook begonnen, het formulier om u in te schrijven kan je vinden op FB via volgende link.

https://www.facebook.com/groups/Archite ... 397543615/
freeze
Stamhoofd

Bericht door freeze »

Is er ook een manier om mee te doen of info te verkrijgen zonder FB? :angel: