Architects of the West Kingdom Kickstarter
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Architects of the West Kingdom Kickstarter
Ik hecht geen waarde aan de reviews van Rahdo. Ik stoor me aan de slordigheid, de tweepersoonstunnelvisie en de presentatie van de beste man. Voor mij een waardeloos kanaal.
Labels:
-
petervel
- Uno
Ik heb ook wel interesse in een group pledge waarschijnlijk (prijs en (p)reviews even afwachten nog
)
-
BoardGameBusters
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Webshop
We zijn bezig met een hallucinant grote groupspledge :
https://www.facebook.com/groups/Archite ... stKingdom/
Voorlopig voor Vlaanderen, maar mits wat logistieke afspraken ook perfect mogelijk voor NL indien voldoende deelnemers.
De prijs ligt voorlopig rond de 30€, zakt richting 28€ bij voldoende deelnemers.
Voorlopig voor Vlaanderen, maar mits wat logistieke afspraken ook perfect mogelijk voor NL indien voldoende deelnemers.
De prijs ligt voorlopig rond de 30€, zakt richting 28€ bij voldoende deelnemers.
-
Jerome
- Gouverneur
Interessant, zo wordt het een nette prijs.
Nu nog meer informatie over het spel zelf.

-
Benny
- Grote Dienaar
+1Erwin schreef: Ik hecht geen waarde aan de reviews van Rahdo. Ik stoor me aan de slordigheid, de tweepersoonstunnelvisie en de presentatie van de beste man. Voor mij een waardeloos kanaal.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Indien u FB hebt kan u daar de groupspledge van AOTWK volgenJerome schreef: Interessant, zo wordt het een nette prijs.
![]()
Daar zijn intussen ook de spelregels gepost, maar deze kan je ook vinden op BGG natuurlijk
https://boardgamegeek.com/boardgame/236 ... gdom/files
-
dirksk
- Regenmaker
Dice Settlers
Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Re: Dice Settlers
Je kan steeds in de groep op FB instappen hé.dirksk schreef: Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
Als de bestelling centraal gebeurd door 1 persoon (Tom Pattyn van Board Game Busters in geval van AOTWK) dan is kwestie van het logistiek zo uit te werken dat ook voor Nederlanders het voordelig kan uitdraaien. Er zijn genoeg personen die richting NL rijden, of beurzen aandoen. Ook zijn er voldoende personen die naar België komen voor werk of vrije tijd, dus daar kan ook logistiek iets gedaan worden.
Gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
-
dirksk
- Regenmaker
Klinkt goed. Ik heb mij intussen aangemeld.ozymandias schreef:Je kan steeds in de groep op FB instappen hé.dirksk schreef: Gaan we proberen een NL pledge op te zetten of stappen we met zijn allen in de fb groep?
Als de bestelling centraal gebeurd door 1 persoon (Tom Pattyn van Board Game Busters in geval van AOTWK) dan is kwestie van het logistiek zo uit te werken dat ook voor Nederlanders het voordelig kan uitdraaien. Er zijn genoeg personen die richting NL rijden, of beurzen aandoen. Ook zijn er voldoende personen die naar België komen voor werk of vrije tijd, dus daar kan ook logistiek iets gedaan worden.
Gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.
Dat betekent dat spellen die hij bespreekt bijna automatisch een positieve review krijgen.
Hij vindt dus niet alles goed. Gewoon om de dingen in het juiste perspectief te plaatsen.
Dat betekent dat spellen die hij bespreekt bijna automatisch een positieve review krijgen.
Hij vindt dus niet alles goed. Gewoon om de dingen in het juiste perspectief te plaatsen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik vind dit een vreemde redenering. Dat wat je de 'moeite vindt' verdient nog steeds een zorgvuldige, kritische beoordeling en kan daarom nooit automatisch een positieve review krijgen.vdbmalmsteen schreef: Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.
-
el_crosso
- Burgemeester
En hij doet dat toch vaak zat in zijn "final thoughts"? Richard geeft vaak zat aan dat hij x niet goed vindt aan een spel of niet werkt voor hem en zijn vrouw.Erwin schreef:Ik vind dit een vreemde redenering. Dat wat je de 'moeite vindt' verdient nog steeds een zorgvuldige, kritische beoordeling en kan daarom nooit automatisch een positieve review krijgen.vdbmalmsteen schreef: Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.
-
DeKerstman
- El Capitan
Eens. Er zijn genoeg reviews van hem waarin hij aangeeft dat hij het spel wel goed vindt, maar dat het voor hem en Jen gewoon niet werkt (omdat het als 2p niet goed genoeg is, of omdat er teveel conflict in zit of omdat het te eenvoudig is). Ik kijk vaak wel naar zijn filmpjes om een beeld te krijgen van het spel en zijn inschatting als 2p-spel, omdat ik zelf ook vaak met 2 speel. "Waardeloos kanaal" gaat dan ook niet op, althans niet voor mij.el_crosso schreef:En hij doet dat toch vaak zat in zijn "final thoughts"? Richard geeft vaak zat aan dat hij x niet goed vindt aan een spel of niet werkt voor hem en zijn vrouw.Erwin schreef:Ik vind dit een vreemde redenering. Dat wat je de 'moeite vindt' verdient nog steeds een zorgvuldige, kritische beoordeling en kan daarom nooit automatisch een positieve review krijgen.vdbmalmsteen schreef: Even over Rahdo. Hij heeft in het verleden duidelijk gesteld dat hij alleen spellen bespreekt die hij de moeite vindt. In plaats van negatieve reviews te maken, skipt hij de spellen die hij niet goed of leuk vindt. Dat is zijn keuze.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Ondertussen is AOTWK van start gegaan en ook reeds zijn doel bereikt
.
De grouppledge inschrijving via Board Game Busters is ook begonnen, het formulier om u in te schrijven kan je vinden op FB via volgende link.
https://www.facebook.com/groups/Archite ... 397543615/
De grouppledge inschrijving via Board Game Busters is ook begonnen, het formulier om u in te schrijven kan je vinden op FB via volgende link.
https://www.facebook.com/groups/Archite ... 397543615/
-
freeze
- Stamhoofd
Is er ook een manier om mee te doen of info te verkrijgen zonder FB?