Palm Island - Portable Card Game
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Re: Palm Island - Portable Card Game
Ik heb deze ook bekeken vandaag, en ik weet eigenlijk niet of het wel handig speelt.
Als ik mijn handen vergelijk met deze van mijn vrouw, kan ik me voorstellen dat zij het er wat moeilijker mee gaat hebben.
Ook vraag ik me af palmhand spelletjes wel veel gaan gespeeld worden eigenlijk.
Als ik mijn handen vergelijk met deze van mijn vrouw, kan ik me voorstellen dat zij het er wat moeilijker mee gaat hebben.
Ook vraag ik me af palmhand spelletjes wel veel gaan gespeeld worden eigenlijk.
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Deze campagne is z’n laatste 48 uur ingegaan. Vandaag is de $70K gehaald, en daarmee een upgrade voor de sleeve. Er zijn nog twee stretch goals te unlocken: bij 84K upgrade art voor huizen en tempels, en bij 100K versnelde shipping! Dat kan wel drie weken gaan schelen. Ben benieuwd hoe ver ze gaan komen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Ik ben nog steeds aan het twijfelen ... het heeft wel iets en het ligt precies toch nog vrij goed in de hand.
Moeilijk moeilijk moeilijk deze keuze ... ja of nee. Het wordt dan ook nog een bemoeilijkt door het feit of de herspeelbaarheid hoog genoeg gaat zijn. Vooral dan misschien in de solo-mode.
Moeilijk moeilijk moeilijk deze keuze ... ja of nee. Het wordt dan ook nog een bemoeilijkt door het feit of de herspeelbaarheid hoog genoeg gaat zijn. Vooral dan misschien in de solo-mode.
-
Raznov
- Matroos
Ik heb er op ingezet, ziet er goed uit, speelt solo zo te zien best lekker en valt ook heel erg mee qua prijs, plus kan snel geleverd worden (hopelijk niet wachten tot ergens eind 2018 zoals de meeste kickstarters van het moment).
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Heb jij de all weather of hybrid gebacked?Raznov schreef: Ik heb er op ingezet, ziet er goed uit, speelt solo zo te zien best lekker en valt ook heel erg mee qua prijs, plus kan snel geleverd worden (hopelijk niet wachten tot ergens eind 2018 zoals de meeste kickstarters van het moment).
Ik begrijp niet zo goed het verschil tussen deze 2
-
Robertopellizini
- Genius
Ik merk dat er her en der wel wat animo is, maar te weinig om echt een grote groepspledge op te zetten. Eventueel kunnen mensen samen doen (dan zit je nog onder de EU friendly shipping norm), maar zelfs dat scheelt niet zoveel geld (en is misschien enkel extra gedoe).
Ik start dus niet een groepspledge op, maar back gewoon zelf wat, vermoedelijk de all weather variant.
Ik start dus niet een groepspledge op, maar back gewoon zelf wat, vermoedelijk de all weather variant.
-
Robertopellizini
- Genius
In de laatste update staat:ozymandias schreef:Heb jij de all weather of hybrid gebacked?Raznov schreef: Ik heb er op ingezet, ziet er goed uit, speelt solo zo te zien best lekker en valt ook heel erg mee qua prijs, plus kan snel geleverd worden (hopelijk niet wachten tot ergens eind 2018 zoals de meeste kickstarters van het moment).
Ik begrijp niet zo goed het verschil tussen deze 2
Basic - Paper Cards, Cardboard Magnetic Flap Box
All- Weather - Plastic Cards, Plastic Box
Hybrid - Plastic Cards, Cardboard Magnetic Flap Box
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Ja, uiteindelijk heb ik het gevonden hahaha.
Toch bedankt voor uw reactie
Toch bedankt voor uw reactie
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Ik denk dat een pledge uiteindelijk meer gedoe geeft dan dat het geld oplevert.Robertopellizini schreef: Ik merk dat er her en der wel wat animo is, maar te weinig om echt een grote groepspledge op te zetten. Eventueel kunnen mensen samen doen (dan zit je nog onder de EU friendly shipping norm), maar zelfs dat scheelt niet zoveel geld (en is misschien enkel extra gedoe).
Ik heb gekozen voor de plastic kaarten en de kartonnen verpakking. Dat de kaarten plastic zijn vind ik het belangrijkst, aangezien ik dit spel mee wil kunnen nemen op vakantie. Volgens mij kun je de kaarten ook gewoon met een elastiekje in je broek- of jaszak doen; dan vind ik een kartonnen verpakking leuker om te hebben dan een plastic als ik die niet echt mee hoef te nemen.
Recent speelde ik...

-
Raznov
- Matroos
Hybrid, kaartjes kan ik altijd wel ergens kwijt, maar vind zo'n kartonnen doosje gewoon mooier in de kast
.
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Ook dat! Ik vind het wel jammer dat het niet echt duidelijk is hoe dat plastic doosje eruit komt te zien. Sowieso was er veel onduidelijkheid over de verschillende pledges (waarvan akte). Gelukkig ben ik er nu uit en hebben ze het opgehelderd op de KS-pagina.Raznov schreef: Hybrid, kaartjes kan ik altijd wel ergens kwijt, maar vind zo'n kartonnen doosje gewoon mooier in de kast.
Recent speelde ik...

-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Voor mij is het uiteindelijk de All Weather versie geworden ... met het weer dat we in België te verduren krijgen is bescherming van deze kaarten en doosje het hoogste goed 
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Ik opteer mijn pledge in de backerkit nog om te zetten naar All Weather om er voor $ 2 een sleeve bij te bestellen. Voor twee dollars hoef ik nu niet te kiezen 
Overigens is de 100K net niet gehaald (minder dan $ 1000 tekort), maar zodra die in de backerkit wordt aangetikt zal alsnog versnelde verzending unlocked worden.
Overigens is de 100K net niet gehaald (minder dan $ 1000 tekort), maar zodra die in de backerkit wordt aangetikt zal alsnog versnelde verzending unlocked worden.
Recent speelde ik...

-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Stijnhoofd schreef: Ik opteer mijn pledge in de backerkit nog om te zetten naar All Weather om er voor $ 2 een sleeve bij te bestellen. Voor twee dollars hoef ik nu niet te kiezen
Is er weet wanneer die backerkit opgestart wordt?