Tiny Epic Mechs
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
CrowdFinder
- Party Animal
Re: Tiny Epic Mechs
We zitten nu aan 30 man, je mag per 10 steeds toevoegen. Of shipping lager kan hierdoor, heb ik nagevraagd.
Labels:
-
swoek
- Grote Dienaar
Mike, je mag mij ook noteren! Ik wacht tevens af wat er nog mogelijk is qua prijs.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
MikeBzonderpuntje schreef: Terwijl de doos vol Tiny Epic Zombies bijna binnen is lanceert Gamelyn alweer de volgende:
Tiny Epic Mechs
Deze keer een 'arena gevecht', met soort programmeer actie. Lijkt weer een totaal ander spel te zijn dan de vorige uit de Tiny Epic reeks. Lijkt me leuk, ziet er super cool uit, dus ik heb 'm al gebacked.
Omdat Gamelyn niet goedkoop is om 1 klein doosje te versturen is het voordeliger om het met meer te doen. Dus bij deze de check wie er (weer) mee doet om er een group pledge voor 10 stuks van te maken. Ik woon centraal in Utrecht. Kosten incl verzending naar mij $27,50, ergens tussen de 23 en 24 euro dus.
Terwijl ik dit typ is de goal al ruim gehaald....
Utrecht
1. MikeB
2. optie JelmerB
3. optie JelmerB
4. Flash
5. optie Pieter.schutz
6. Arno via MikeB
7. Freeze
8. Mr. Lobato
9. Swoek
10.
oppikken Rotterdam:
1. Koos Voos
Op Kickstarter is nu binnen 12 uur ruim 2 ton toegezegd, en het gaat lekker qua stretch goals, oa diverse houten tokens en soloplay zijn al unlocked.
-
DeKerstman
- El Capitan
-
chrizzler
- Grote Dienaar
Als er nog plaats is wil ik ook meedoen.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Voor België zitten we reeds aan 50 man. Ik heb Gamelyn Games te pakken gekregen en ik moest hen mailen voor zo'n grote aankoop en hoop hier nog shipping voordeel uit te kunnen halen. Let's hope!
-
CrowdFinder
- Party Animal
Ja, we krijgen betere shipping rates fyi. Bedragen en voorwaarden krijg ik nog mee.
-
swoek
- Grote Dienaar
Goed werk, Todo! Ben benieuwd waarmee ze komen! Hopelijk kan de NL-pledge van Mike ook hiervan profiteren, anders mogelijk samenvoegen?Todo schreef: Ja, we krijgen betere shipping rates fyi. Bedragen en voorwaarden krijg ik nog mee.
-
Xildur
- Munchkin
-
chrizzler
- Grote Dienaar
Zou mooi zijn xander..
Kan ik mooi oppikken. ..
Kan ik mooi oppikken. ..
-
Tailsk
- Sojaboon
Hier ook geïnteresseerd in een exemplaar. Ik woon zelf regio Rotterdam. Indien er iemand afvalt van Utrecht kan ik ook makkelijk daar ophalen.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Het ziet er naar uit dat het 1 grote Megapledge wordt, met zowel oppikpunten in Rotterdam als Utrecht.
Ik hou in het allereerste bericht de lijst bij van mensen die zich hier op BSM aanmelden.
Ik hou in het allereerste bericht de lijst bij van mensen die zich hier op BSM aanmelden.
-
swoek
- Grote Dienaar
Dus NL en BE gaan de krachten bundelen! Dat zouden ze bij Oranje en de Rode Duivels ook moeten doenMikeBzonderpuntje schreef: Het ziet er naar uit dat het 1 grote Megapledge wordt, met zowel oppikpunten in Rotterdam als Utrecht.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Staat nog niet vastswoek schreef:Dus NL en BE gaan de krachten bundelen! Dat zouden ze bij Oranje en de Rode Duivels ook moeten doenMikeBzonderpuntje schreef: Het ziet er naar uit dat het 1 grote Megapledge wordt, met zowel oppikpunten in Rotterdam als Utrecht.
-
StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
Met zo'n oranje amateurvoetballers is daar geen voordeel uit te halen ehswoek schreef:Dus NL en BE gaan de krachten bundelen! Dat zouden ze bij Oranje en de Rode Duivels ook moeten doenMikeBzonderpuntje schreef: Het ziet er naar uit dat het 1 grote Megapledge wordt, met zowel oppikpunten in Rotterdam als Utrecht.