SpelinZicht?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: SpelinZicht?
De nieuwe webstek van dat Vlaamse forum waar jij moderator bent.cab schreef: Wie denkt er wat te weten en waar zal het over gaan?
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Re: SpelinZicht?
Inderdaad. vast eens doorkijkenBartjes! schreef:@ P.T.: Er staat er ook één tussen voor CubaErwin schreef: Die is er al: http://www.spelregeluitleg.nl/
-
cab
- Burgemeester
Alvast wat meer info:
Eind januari waarschijnlijk meer duidenlijkheid over de inhoud!'Spel in Zicht' is geen nieuw forum over spellen. Daar zijn er inderdaad al genoeg van en die leveren schitterend werk af. De veelspelers vinden hier alle informatie die ze nodig hebben.
Maar wat zijn we dan wel?…
'Spel in Zicht' is een nieuw communicatieplatform over bord- en kaartspellen in Nederland en Vlaanderen. We willen op een professionele, aangename en betrouwbare manier communiceren op maat van elke doelgroep: spellenwinkels, speelgoedketens, spellenclubs, veelspelers en vooral de veelgezochte groep van de gelegenheidsspelers.
Vanuit een doordachte strategie willen we actief en via verschillende communicatiedragers (e-zine, website, flyers én magazine) iedereen bereiken die eraan denkt (of die er niet onmiddellijk aan denkt) een spel te kopen.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
Dierik
- Erelid
Lijkt me een doorstart van Méllon Magazinecab schreef:Alvast wat meer info:
Eind januari waarschijnlijk meer duidenlijkheid over de inhoud!'Spel in Zicht' is geen nieuw forum over spellen. Daar zijn er inderdaad al genoeg van en die leveren schitterend werk af. De veelspelers vinden hier alle informatie die ze nodig hebben.
Maar wat zijn we dan wel?…
'Spel in Zicht' is een nieuw communicatieplatform over bord- en kaartspellen in Nederland en Vlaanderen. We willen op een professionele, aangename en betrouwbare manier communiceren op maat van elke doelgroep: spellenwinkels, speelgoedketens, spellenclubs, veelspelers en vooral de veelgezochte groep van de gelegenheidsspelers.
Vanuit een doordachte strategie willen we actief en via verschillende communicatiedragers (e-zine, website, flyers én magazine) iedereen bereiken die eraan denkt (of die er niet onmiddellijk aan denkt) een spel te kopen.
-
dominique
- Hazelnoot Ridder
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Informatie op Bordspelforum.com? Tja, da's niet voor iedereen.dominique schreef:Voortgaand op informatie op Bordspelforum.com lijkt het inderdaad die kant op te gaan.Dierik schreef: Lijkt me een doorstart van Méllon Magazine
Dierik's omschrijving sluit aan op een mailtje dat ik van de organisator kreeg. Mellon 2 met extra internetactiviteiten, lijkt mij een mooi initiatief.
-
cymric
- Wu Feng
-
RJV
- Jakkiebak!
-
cymric
- Wu Feng
We gunnen ze nog een tijdje, maar inderdaad, als je begint met 'zeer binnenkort is er SpelInZicht' en 'warm maken voor het leuke en goede nieuws', is het wrang als dan na een nog vrij nietszeggende mededeling twee weken later, we moeten wachten tot eind januari voor 'concreter nieuws'. Dat had beter gekund.RJV schreef:Na een aankondiging met veel bombarie is het nu toch ontzettend stil. Dit fenomeen zie je vaak en dat is meestal geen goed teken.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
In een door CAB onvolledig geciteerde nieuwsbrief lees ik: 'we zijn nu volop bij de spellenfabrikanten en spellenproducenten aan het aftasten wat we voor elkaar kunnen betekenen. Hierna hadden we graag ook de spellenwinkels en speelgoedketens in het initiatief betrokken. We plannen onze lanceerdatum naar de veelspelers en gelegenheidsspelers in maart 2009'.cymric schreef:Laatste week van januari is begonnen....
Volgens mijn agenda is het nog geen maart.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
cymric
- Wu Feng
Inderdaad. Desondanks merk ik ook op dat het initiatief eigenlijk nog met één been in de plannings- en ontwikkelfase zit en dus helemaal niet zo dichtbij leek als CAB in zijn aankondiging met kerstmis deed voorkomen. Maar goed, ik wacht verder rustig af.Erwin schreef:Volgens mijn agenda is het nog geen maart.
-
cab
- Burgemeester
Kreeg net bericht van Spel in Zicht met een update voor de fora:

@ Erwin, laatste week van Januari kwam ook niet uit de nieuwsbriefBeste Spellenliefhebbers,
Spel in Zicht zit heus niet meer in zijn conceptfase en de strategie is volledig uitgewerkt. Waar Méllon en andere initiatieven in het verleden faalden, hopen wij te slagen. Via e-zines, magazine, website en het promoten van spellen in tal van andere magazines willen we niet alleen de veelspelers, zoals jullie, maar ook – en vooral – de gelegenheidsspelers gratis op hun wenken bedienen. En dit op langere termijn.
Om hierin te slagen willen we voorzichtig en doordacht tewerk gaan. Je moet immers eerst leren stappen voor je kunt lopen. Dat hierbij alles niet zo snel verloopt zoals sommigen zouden willen, snappen we zeker.
Op dit moment hebben we de spellenuitgevers en distributeurs op de hoogte gebracht van de samenwerkingsmogelijkheden en proberen we samen met hen het totale project te realiseren. Zoals jullie misschien al gelezen hebben, willen we in maart lanceren. Maar zoiets hangt natuurlijk ook af van de partners. Maar we zullen jullie zeker, op het gepaste tijdstip, op de hoogte brengen.
Om jullie geduld nog een beetje meer op de proef te stellen, geven we jullie graag een eerste preview van wat jullie van ons mogen verwachten.
.. Een proevertje. Hopelijk kunnen jullie het smaken.
Het team van Spel in Zicht