PARKS: The Board Game
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: PARKS: The Board Game
Die sleeves vind ik altijd irritant.
Weggooien als hij erbij zit vind ik zonde. Maar vind ze altijd erg onhandig om eromheen te krijgen en vaak heeft de doos zelf een mooiere artwork.
De andere stretchgoals zijn zeker de moeite waard.
Weggooien als hij erbij zit vind ik zonde. Maar vind ze altijd erg onhandig om eromheen te krijgen en vaak heeft de doos zelf een mooiere artwork.
Labels:
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Dat is waar maar als de sleeve niet te strak is vind ik het wel mooi. Ik vind vooral de prototype cover van dit spel een stuk mooier dan de originele cover.Edwin84 schreef: Die sleeves vind ik altijd irritant.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Gewoon zeer goede stretch goals, Game Trayz is werkelijk fantastisch en zeker voor deze prijs.
Oh, nog 3 plekken over voor de groepsaankoop. Vol is vol.
Oh, nog 3 plekken over voor de groepsaankoop. Vol is vol.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mijn vriendin vindt het artwork ook geweldig. Dus, mag ik meedoen aan de groepspledge?
-
jatr
- Grote Dienaar
Ik doe ook graag mee met de grouppledge. Heb een verzoek ingediend bij de besloten FB-groep om lid te worden. 
-
CrowdFinder
- Party Animal
We zitten voorlopig vol, dus de aanvragen is on hold tot ik toestemming heb om het nog uit te breiden.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Ik mag uitbreiden tot 36 stuks, ik moet per 6 afnemen nu i.p.v. 12.
Dus heb ik mensen toegevoegd tot 30 stuks, 3 nog in wachtlijst en als er nog 3 mee doen kan dit vervolledigd worden.
Dus heb ik mensen toegevoegd tot 30 stuks, 3 nog in wachtlijst en als er nog 3 mee doen kan dit vervolledigd worden.
-
Jerome
- Gouverneur
Zo zeg, $420.000 opgehaald!
Ik verheug me er al op.
@Todo: gooi jij een bericht in dit topic als er iets te melden is? Verder weet ik ook nog niet hoe het spel uiteindelijk hier in Eindhoven komt maar gelukkig zijn er altijd nog postbodes.
Ik verheug me er al op.
@Todo: gooi jij een bericht in dit topic als er iets te melden is? Verder weet ik ook nog niet hoe het spel uiteindelijk hier in Eindhoven komt maar gelukkig zijn er altijd nog postbodes.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ja, wat een fantastische campagne! Dat is toch uitzonderlijk voor een eerder onbekende uitgever en maker.
Zonder nog veel stretchgoals (veel potentiële SG waren al in basisversie voorzien) toch zo'n resultaat.
Knap knap
Zonder nog veel stretchgoals (veel potentiële SG waren al in basisversie voorzien) toch zo'n resultaat.
Knap knap
-
CrowdFinder
- Party Animal
Zeker ik probeer deze topic ook up to date te houden (er is wel een dedicated FB groep).Jerome schreef: Zo zeg, $420.000 opgehaald!
Ik verheug me er al op.
-
Jerome
- Gouverneur
Dank.Todo schreef: Zeker ik probeer deze topic ook up to date te houden (er is wel een dedicated FB groep).
Van Facebook ben ik af zonder enige intentie daar ooit nog terug te keren.
En anders heb je altijd nog m’n e-mail adres
-
Jerome
- Gouverneur
Er is nu sprake van neopreen speelmatten. Heb je daar ook al naar geïnformeerd?
Afhankelijk van het uiteindelijke ontwerp én niet in het minst de verzendkosten heb ik daar wel interesse in.
Afhankelijk van het uiteindelijke ontwerp én niet in het minst de verzendkosten heb ik daar wel interesse in.
https://www.kickstarter.com/projects/ke ... ts/2432425Neoprene Playmat $25 - "Pledge Manager Stretch Goal"
Surprise! In addition to the add-ons revealed during the campaign, we've added an 12 x 30 neoprene playmat with a stitched edge. The main benefits of a playmat are:
You will have an easier time picking up cards (and therefore protecting your cards from chipping due to fingernails)
Provides a slightly higher friction surface to prevent cards from shuffling around harder surfaces
It will provide enough room for the cards normally on the board, the trail, and the resource Game Trayz (The playmat is still being designed)
Here is the twist, this add-on will only be unlocked if enough people order it. We need 80 backers by 4/1 to order a playmat before we decide to manufacture these. If you want one, add it to your order! If we don't reach the minimum quantity, it will be automatically removed from your cart and you will not be charged. If we do reach the minimum, then you will be the proud owner of Keymaster's first playmat.
***80 Backer orders by 4/1 = We make playmats***
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Hm, die mat doet het net niet voor mij, best duur voor 12*30 cm
-
Jerome
- Gouverneur
12 x 30 inch. Het zijn Amerikanen. Dus ongeveer 31x76cm.AlliantieAJ schreef: Hm, die mat doet het net niet voor mij, best duur voor 12*30 cm
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Jerome schreef:12 x 30 inch. Het zijn Amerikanen. Dus ongeveer 31x76cm.AlliantieAJ schreef: Hm, die mat doet het net niet voor mij, best duur voor 12*30 cm