Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@emus: zou jij zo vriendelijk willen zijn, om de inhoud van de dozen hier te typen? die staat achterop de doos. alvast hartelijk bedankt, dat vermakkelijkt de keuze enorm.
Zoals je ziet hebben woestijnruiters en kolonieen erg veel overeenkomsten. Mijns inziens hadden die beter gecombineerd kunnen worden, had een hoop dubbel materiaal gescheeld.
Vind het eigenlijk beetje geldklopperij. maar ja, wie ben ik....
Mijn advies:
heel goed kijken welke je de moeite waard vindt, dan eventueel ontbrekende onderdelen van een ander afkijken, regels kopieren en dan de ontbrekende onderdelen zelfmaken.
heeft er ook nog iemand een idee of er bij de set roze speelstukken op een of andere wijze ook roze ridders (pff klinkt lekker zeg) en roze stadsmuren te krijgen/kopen zijn....
Trouwens wel jammer van 999 games dat ze die er niet gelijk bij hebben gestopt... 9 steentjes extra had denk ik een boel mensen extra blij gemaakt...
Maar misschien dat ze bij het 7e scenario zitten dat je krijgt na de andere 6 gekocht te hebben.. zou commercieel wel weer een slimme truc van ze zijn
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
gelijk nog maar een vraag dumpen... heeft iemand ook een idee of er ergens nog speelstukken in een andere kleur te krijgen zijn, zodat 8 personen kunnen spelen..
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
Zoals je ziet hebben woestijnruiters en kolonieen erg veel overeenkomsten. Mijns inziens hadden die beter gecombineerd kunnen worden, had een hoop dubbel materiaal gescheeld.
Vind het eigenlijk beetje geldklopperij. maar ja, wie ben ik....
Mijn advies:
heel goed kijken welke je de moeite waard vindt, dan eventueel ontbrekende onderdelen van een ander afkijken, regels kopieren en dan de ontbrekende onderdelen zelfmaken.
en dat scorebord is nou net het extraatje dat ik het liefste wou...en welke had ik op het spsp gekocht...die dus!
nu wil ik er dus nog een kopen, en dat wordt erg moeilijke keuze
shadowman76 schreef:gelijk nog maar een vraag dumpen... heeft iemand ook een idee of er ergens nog speelstukken in een andere kleur te krijgen zijn, zodat 8 personen kunnen spelen..
[quote="shadowman76"]heeft er ook nog iemand een idee of er bij de set roze speelstukken op een of andere wijze ook roze ridders (pff klinkt lekker zeg) en roze stadsmuren te krijgen/kopen zijn....
/quote]
Op Spiel is een stand waar losse houten speelstukken worden verkocht, waaronder ook alle speelstukken voor de kolonisten. Ook de stickers zijn daar te krijgen. En het leuke is dat ze ze in werkelijk alle kleuren hebben. Ik heb zelf een roze set gekocht, maar ook andere kleuren zijn geen probleem.
Als je dus echt roze ridders wilt zal je een jaartje geduld moeten hebben en dan naar spiel gaan.
Is er al iemand die behalve de inhoud ook kan melden of de scenario's de moeite van het spelen waard zijn? Ik ben,naast de bovengenoemde bling bling die de dozen bevatten, erg benieuwd naar spelervaringen!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!