Dat klopt. Er is niet direct een doorgeef van België naar Nederland, maar hoe meer mensen gebruik maken van het afhaalpunt, hoe goedkoper.freeze schreef:Komen er nog extra verzendkosten bij (van België naar Baarn) mocht je van dat afhaalpunt gebruik willen maken?Tyrael schreef:Er is nu een afhaalpunt in BaarnJelmerB schreef: Top
CrowdFinder Stockpile (Epic Tier, Cosmic Tier, Leading Tier)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tyrael
- Veenboer
Re: CrowdFinder Stockpile (Epic Tier, Cosmic Tier, Leading T
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik kan afhaalpunt zijn; misschien voor meer mensen in de regio Rotterdam/Delft/Den Haag/Zoetermeer/Leiden interessant? Misschien stappen er meer in als het afhaalpunt toegevoegd wordt op CrowdFinder.be.Tyrael schreef:Mazinho, er is een deelnemer uit Waddinxveen. Zie je het eventueel zitten om afhaalpunt te zijn? Ik heb wel bij de deelnemer uit Waddinxveen nagevraagd of hij hem bij jou kan komen halen.mazinho schreef:Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?Tyrael schreef:Ik heb niet direct pickup points dus ik vrees dat ik ga moeten verzenden naar NL.mazinho schreef: Verwacht je een pick-up point in Nederland?
Ik vind het sowieso een aardige extra feature voor op de longlist: een houd me op de hoogte knop voor toegevoegde afhaalpunten gedurende de campagne.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Deze feature zal wss niet komen omdat je anders gespammed wordt. De organisator is zelf verantwoordelijk om een update uit te sturen met nieuwe afhaalpunten.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Vandaag heeft Dennis een afhaalpunt in Nederland toegevoegd: Den Haag!
https://www.crowdfinder.be/project/65-s ... on-and-epi
https://www.crowdfinder.be/project/65-s ... on-and-epi