Spelers in Leusden en omgeving gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
andre dijkshoorn
- Meeple
Re: Spelers in Leusden en omgeving gezocht
We zijn weer begonnen. Nu elke dinsdagavond. We beginnen om 8 uur. Voorlopig de nieuwtjes uit Spiel en straks uit Spellenspektakel. Welkom aan de Kokmeeuw 2 in Leusden
-
Rik1984
- PIONier
Beste,
Ik ben Rik, 38 jaar oud en l woon in Nijkerk. Ik vind het leuk om (expert) bordspellen te spelen, alleen te weinig mensen om mee te spelen. Ik kom graag een keer langs als dat mogelijk is?
Groetjes
Ik ben Rik, 38 jaar oud en l woon in Nijkerk. Ik vind het leuk om (expert) bordspellen te spelen, alleen te weinig mensen om mee te spelen. Ik kom graag een keer langs als dat mogelijk is?
Groetjes
-
andre dijkshoorn
- Meeple
Dag Rik,
Dat is mogelijk elke dinsdagavond om 8 uur aan de Kokmeeuw 2 in Leusden. Dit jaar t/m 13 december en dan weer na de kerstvakantie.
Dat is mogelijk elke dinsdagavond om 8 uur aan de Kokmeeuw 2 in Leusden. Dit jaar t/m 13 december en dan weer na de kerstvakantie.
-
Aurelle
- Uno
Hoi! Woudenberger hier. Is de spellenavond nog?
En wat voor spellen worden er zoal gespeeld?
En wat voor spellen worden er zoal gespeeld?
-
andre dijkshoorn
- Meeple
Ja, iedere dinsdagavond om 19.45 uur. We spelen van licht tot zwaardere spelen. Laatste keer Terra Nova. Daarvoor Metro, Ticket to Ride, Tiletum. Welkom op de Kokmeeuw 2 in Leusden