Ga jij naar Spiel '09 in Essen?

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Ga jij naar Spiel '09 in Essen?

woensdag
0
Geen stemmen
donderdag
4
12%
vrijdag
2
6%
zaterdag
4
12%
zondag
4
12%
twee dagen
6
18%
drie dagen
2
6%
vier dagen
3
9%
iedere dag
3
9%
nee
6
18%

Totaal aantal stemmen: 34

aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

thnx voor de tips/weetjes! dan heb ik een beetje beeld en prijsindicatie!
ja ik weet dat het basisspel er in zit, maar die kan ik dan wel weer kado doen ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door henk.rolleman »

BaSL schreef:Hmmm... toch nog maar eens kijken naar Jaipur, dan...

Carson City gooit hoge ogen, als ik het zo lees. Evenals Opera.

Verdere voorlopige 'hits' volgens internetbuzz: Dungeon Lords, Funkenschlag: Fabrikmanager, Savannah Tails.
Carson City stond donderdag en vrijdag op nummer 1 of de fairplay list en ook steeds binnen de top 10 van de meeste gewaardeerde nieuwe uitgaves.

Jaipur is een prima twee persoon spelletje die vlot en snel speelt met voldoende diepgang, erg leuk en heb hem ook meegenomen
zwerfon
Uno

Bericht door zwerfon »

Jaipur was leuk, maar wij vonden 17 euro het niet waard, omdat we meer naar de aanbiedingen keken en we meer gespeeld hebben wat we leuk vonden. Zo hebben we bv. wel Atlantis gekocht en ook uit de opruiming anno1701 bordspel (12 euro) en kaartspel (5 euro) meegenomen :)

De Alhambrabox stond donderdag voor 39 euro, maar vrijdag en zaterdag was die al afgeprijsd naar 34 euro! Nu ben ik zelf geen fan van Alhambra, maar dat was echt een koopje!
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Jaipur was de 17 (of zelfs de 16 die ik ervoor heb betaald) dubbel en dwars waard. Qua spelmateriaal, qua afwerking en vanzelfsprekend ook qua spel zelf. Maar daarover meer als ik zover ben in mijn blog :).
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Ik heb met terugwerkende kracht de poll alsnog ingevuld, ik was namelijk al in Essen toen deze geplaatst werd. Het is voor mij een extreem lange Spiel geworden: woensdag de perspresentatie met een ongelofelijke pluim voor The Game Master! Zij presteerden het door de aandacht van de volledige pers op zich te vestigen door een pianist, zanger en zangeres op te laten treden tijdens de presentatie van Opera. Dat is nog eens een binnenkomer in stijl!

De overige dagen was ik steeds voor 10 uur al op de beurs en hebben ze me na sluitingstijd naar buiten moeten vegen. Zelfs op de laatste dag waren we pas om 6 uur weg. Uiteindelijk was ik gisterenavond om kwart over 11 thuis...
henk.rolleman
Geheim Genootschap

cymric schreef:Jaipur was de 17 (of zelfs de 16 die ik ervoor heb betaald) dubbel en dwars waard. Qua spelmateriaal, qua afwerking en vanzelfsprekend ook qua spel zelf. Maar daarover meer als ik zover ben in mijn blog :).
Ik betaalde vrijdag 15 euro. Inderdaad mooi spelmateriaal en mijn thuis vrouw was ook enthausiast. :wink:

Afbeelding
Ik speelde tegen de man op de doos ;) en was een goed bekende van de spelauteur Sébastien Pauchon
Laatst gewijzigd door henk.rolleman op ma 26 okt 2009, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
henk.rolleman
Geheim Genootschap

Enrico schreef:Ik heb met terugwerkende kracht de poll alsnog ingevuld, ik was namelijk al in Essen toen deze geplaatst werd. Het is voor mij een extreem lange Spiel geworden: woensdag de perspresentatie met een ongelofelijke pluim voor The Game Master! Zij presteerden het door de aandacht van de volledige pers op zich te vestigen door een pianist, zanger en zangeres op te laten treden tijdens de presentatie van Opera. Dat is nog eens een binnenkomer in stijl!

De overige dagen was ik steeds voor 10 uur al op de beurs en hebben ze me na sluitingstijd naar buiten moeten vegen. Zelfs op de laatste dag waren we pas om 6 uur weg. Uiteindelijk was ik gisterenavond om kwart over 11 thuis...
Afbeelding
Hier een foto, waarmee ze wel de show stalen ;)
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Gave foto's wederom, Henk!