Ik verwacht niets; als het kan is het meegenomen.Edwin84 schreef:Vind niet dat je mag verwachten dat ze er al zo vroeg zijn. Ben al erg tof vinden als het tussen 9 en 10 zou kunnen.mazinho schreef: Vanaf 08:00 zou top zijn
Jaarbeurs is open voor exposanten vanaf 07:00
Veel demobriefings starten rond 09:00
SpSp 2019 Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel Bring & Buy Stand voor Right to Play
Labels:
-
Yorn
- Locomotief
Goede vraag en leuk! Inleveren kan voor jullie vanaf 09:30. Wij moeten ons team ook even instrueren etc. Vanaf 09:30 zijn jullie van harte welkom om jullie titels in te leveren.mazinho schreef:Ik verwacht niets; als het kan is het meegenomen.Edwin84 schreef:Vind niet dat je mag verwachten dat ze er al zo vroeg zijn. Ben al erg tof vinden als het tussen 9 en 10 zou kunnen.mazinho schreef: Vanaf 08:00 zou top zijn
-
Flash
- Wu Feng
Een logische voorwaarde, maar als je digitaal van tevoren de spellen hebt aangemeld, wordt er dan een plekje voor de spellen gereserveerd?17. Vol = Vol. We hebben beperkte ruimte en kunnen helaas besluiten om
spellen te weigeren. Zorg er voor dat je daarom op tijd komt om teleurstelling
te voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zoveel mogelijk van jullie
te helpen.
-
Yorn
- Locomotief
Gereserveerd niet, maar het innameproces kan sneller verlopen. Zo nodig maken we een rij voor fysieke formulieren en een aparte voor de digitale. Doe bij binnenkomst overigens rustig aan, ga niet haasten. Als je voor 11:00 langs loopt om je spellen in te leveren, zou het gewoon goed moeten komen.Flash schreef:Een logische voorwaarde, maar als je digitaal van tevoren de spellen hebt aangemeld, wordt er dan een plekje voor de spellen gereserveerd?17. Vol = Vol. We hebben beperkte ruimte en kunnen helaas besluiten om
spellen te weigeren. Zorg er voor dat je daarom op tijd komt om teleurstelling
te voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zoveel mogelijk van jullie
te helpen.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
top!Yorn schreef:Goede vraag en leuk! Inleveren kan voor jullie vanaf 09:30. Wij moeten ons team ook even instrueren etc. Vanaf 09:30 zijn jullie van harte welkom om jullie titels in te leveren.mazinho schreef:Ik verwacht niets; als het kan is het meegenomen.Edwin84 schreef:Vind niet dat je mag verwachten dat ze er al zo vroeg zijn. Ben al erg tof vinden als het tussen 9 en 10 zou kunnen.mazinho schreef: Vanaf 08:00 zou top zijn
~ Always look on the bright side of life ~

-
mazinho
- Gouverneur
Heel fijn zeg!
Tot hoe laat zijn jullie er zondag? Dan houd ik er rekening mee in verband met opruimen en afbouwen op de stand waar ik help.
Tot hoe laat zijn jullie er zondag? Dan houd ik er rekening mee in verband met opruimen en afbouwen op de stand waar ik help.
-
Yorn
- Locomotief
Leuk dat je ook meedoet! Ik weet het nog niet precies, maar denk dat we er in ieder geval tot 18:45-19:00 zijn om alles op te ruimen.mazinho schreef: Heel fijn zeg!
Verder hebben we overigens zondag om 17:00 nog een chequeoverhandiging met Right to Play waar we de resultaten bekendmaken van wat we met zijn allen in twee dagen hebben opgehaald. Zij zullen ook aanwezig zijn. Zondag tussen 16:55 en 17:10 pauzeren we dan even het ophalen van spellen, voor dit moment. Daarna gaan we weer vrolijk verder.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Re: Spellenspektakel Budgetspelen Bring & Buy voor Right to
Kan ik nog wat spellen aan mijn lijstje toevoegen? Ik heb een digitaal formulier ingevuld. Misschien moet ik wachten op een bevestiging? Nog niets gehad.
Everybody has the right to play...
-
Mistharfare
- Website beheerder
Kijk even in je spam folder.Bridget schreef: Kan ik nog wat spellen aan mijn lijstje toevoegen? Ik heb een digitaal formulier ingevuld. Misschien moet ik wachten op een bevestiging? Nog niets gehad.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zojuist gedaan maar helaas...Mistharfare schreef:Kijk even in je spam folder.Bridget schreef: Kan ik nog wat spellen aan mijn lijstje toevoegen? Ik heb een digitaal formulier ingevuld. Misschien moet ik wachten op een bevestiging? Nog niets gehad.
Wel 2 andere belangrijke mails gevonden van gelukkig niet meer als een week oud.
Everybody has the right to play...
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik heb de bevestiging in mijn mail gehad, in spam weliswaar. EN daar heb je dan ook een linkje waar je wijzigingen kan doorgeven. Maar misschien is er dan bij jou iets fout gegaan bridget
~ Always look on the bright side of life ~

-
Yorn
- Locomotief
Hoi Bridget, als het niet lukt, pm me even welke spellen(+ prijs) je wilt toevoegen en het emailadres waar je je mee hebt aangemeld, dan kan ik ze vanuit hier voor je aan je lijstje toevoegen.Bridget schreef:Zojuist gedaan maar helaas...Mistharfare schreef:Kijk even in je spam folder.Bridget schreef: Kan ik nog wat spellen aan mijn lijstje toevoegen? Ik heb een digitaal formulier ingevuld. Misschien moet ik wachten op een bevestiging? Nog niets gehad.
Wel 2 andere belangrijke mails gevonden van gelukkig niet meer als een week oud.
-
Yorn
- Locomotief
Nog even ter informatie: Alleen contant betalen is op dit moment mogelijk. Dit omdat we iedereen aan het einde van de dag zijn opbrengsten mee moeten kunnen geven en we geen pin terminal hebben. Dus aan te raden is om wat contant geld mee te nemen voor de beurs. Excuses voor het eventuele ongemak. 
-
mazinho
- Gouverneur
Is Tikkie een optie?
Kinderen op de vrijmarkt met Koningsdag deden niet anders dit jaar. Printje met een QR gelinkt aan Tikkie en hun rekening en de koper kan zelf het bedrag invullen. Even checken en akkoord geven. Einde dag ook weer via Tikkie aan de verkopers uitbetalen en je hoeft niet eens contanten en of wisselgeld bij te houden. Ook geen risico op kastekort of diefstal.
https://www.tikkie.me/bedrijven/op-locatie
Kinderen op de vrijmarkt met Koningsdag deden niet anders dit jaar. Printje met een QR gelinkt aan Tikkie en hun rekening en de koper kan zelf het bedrag invullen. Even checken en akkoord geven. Einde dag ook weer via Tikkie aan de verkopers uitbetalen en je hoeft niet eens contanten en of wisselgeld bij te houden. Ook geen risico op kastekort of diefstal.
-
Yorn
- Locomotief
Dat is wel een goede tip inderdaad, thanks. Ik zal er nog even naar kijken.mazinho schreef: Is Tikkie een optie?