Wingspan uitbreiding Oceanië
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Wingspan uitbreiding Oceanië
De art is goed! Jammer dat uitbreidingsdozen 9 van de 10 keer bij het oud papier belanden. In elk geval bij mij, mits de inhoud in de basisdoos past
.
Labels:
- Jerome
- Gouverneur
Misschien is het maar een heel erg klein doosje.Pura Vida schreef:Met de onvermijdelijke Australische ijsvogel, de Kookaburra op de cover... mooi hoor. De vorm van de doos suggereert ook meer inhoud dan de Europese uitbreiding.SvAtje schreef: De cover van de uitbreiding Oceania van Stonemaier Games:
![]()
Viticulture Moor Visitors, eveneens van Stonemaier, weetjewel?
- Pura Vida
- Kardinaal
O ja, dan kan ook natuurlijk. Zeer waarschijnlijk zelfs. Voordeel: die proppen we gewoon bij de basisdoos erbij natuurlijk.Jerome schreef:Misschien is het maar een heel erg klein doosje.Pura Vida schreef:Met de onvermijdelijke Australische ijsvogel, de Kookaburra op de cover... mooi hoor. De vorm van de doos suggereert ook meer inhoud dan de Europese uitbreiding.SvAtje schreef: De cover van de uitbreiding Oceania van Stonemaier Games:
![]()
Viticulture Moor Visitors, eveneens van Stonemaier, weetjewel?
- StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
Op een andere foto zie je heel duidelijk dat de doos in de hoogte (of dikte) veel lager is. De helft tot een derde schat ik.
- Pura Vida
- Kardinaal
Deze bedoel je, denk ik. Inderdaad klein doosje zo te zien. Van website SM.StanTem schreef: Op een andere foto zie je heel duidelijk dat de doos in de hoogte (of dikte) veel lager is. De helft tot een derde schat ik.
- yvof
- Professor Pimpel
Mooie cover zeg.
- Pura Vida
- Kardinaal
... en met die maten valt t toch mee: 296x215x40mm. Aldus de info in het eerste hoofdstuk van het Oceanië dagboekje op hun site. In 2021 volgt naast de volgende uitbreiding sowieso ook de big box met "modular insert". Ik zeg top!
- Jerome
- Gouverneur
Dus al die mooie dozen kunnen dan aan straat gezet worden. Zund.Pura Vida schreef: de big box met "modular insert".
- Pura Vida
- Kardinaal
Nee joh, die bewaar ik. Vind er wel een mooi plekje voor in de vitrinekast die ik niet heb.Jerome schreef:Dus al die mooie dozen kunnen dan aan straat gezet worden. Zund.Pura Vida schreef: de big box met "modular insert".
- Pura Vida
- Kardinaal
Weer wat nieuwe informatie over de Oceanië uitbreiding: nieuwe spelersmatjes. Je kunt zien dat er extra bonusjes gepakt kunnen worden: het verversen van de dobbels in de toren of van de openliggende drie kaarten. 
Bron: website Stonemaier Games: https://stonemaiergames.com/games/wings ... expansion/. Elke dag wordt er iets gepost in hun 'Oceanië dagboek'. Ze weten daar wel hoe ze hun producten aan de man moeten brengen...
Ik ben benieuwd wanneer 999 met nieuws over de NL versie komt.
Bron: website Stonemaier Games: https://stonemaiergames.com/games/wings ... expansion/. Elke dag wordt er iets gepost in hun 'Oceanië dagboek'. Ze weten daar wel hoe ze hun producten aan de man moeten brengen...
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Verdorie, meer content dan alleen nieuwe kaarten en eitjes met een ander kleurtje!Pura Vida schreef: Weer wat nieuwe informatie over de Oceanië uitbreiding: nieuwe spelersmatjes. Je kunt zien dat er extra bonusjes gepakt kunnen worden: het verversen van de dobbels in de toren of van de openliggende drie kaarten.
Dus toch een reden om deze aan te schaffen... Maar goed, eerst maar eens de Europa-uitbreiding.
Recent speelde ik...

-
kersje86
- Party Animal
Heb een hele tijd gezegd, ik koop geen uitbreidingen hiervoor! Europa ben ik voor bezweken en gezien deze teaser nu... FOMO!
- WTULTC
- Elfenkoning
Op basis van de nieuwe borden lijkt het erop dat je makkelijker van iets waar je een overvloed van hebt (eieren/kaarten of voedsel) je dit makkelijker kunt omzetten naar iets wat je meer nodig hebt.
Ik ben overigens wel erg benieuwd of je verplicht met de nieuwe borden dient te spelen met de nieuwe vogels uit Oceanië of dat je de nieuwe vogels gewoon tussen de andere vogels kunt schudden en dan kunt bepalen met welke borden je gaat spelen. Dan zou je dus als het ware 2 bordkeuzes hebben waarmee je het spel kunt spelen en hoef je niet eerst alle vogels van Oceanië eruit te vissen om met het basisbord te kunnen spelen.
Ik ben overigens wel erg benieuwd of je verplicht met de nieuwe borden dient te spelen met de nieuwe vogels uit Oceanië of dat je de nieuwe vogels gewoon tussen de andere vogels kunt schudden en dan kunt bepalen met welke borden je gaat spelen. Dan zou je dus als het ware 2 bordkeuzes hebben waarmee je het spel kunt spelen en hoef je niet eerst alle vogels van Oceanië eruit te vissen om met het basisbord te kunnen spelen.
- olavf
- El Capitan
Ik begrijp uit de informatie die Stonemaier op de site geeft dat de nieuwe borden gebruikt moeten worden als je met de nieuwe kaarten wilt spelen.WTULTC schreef: Op basis van de nieuwe borden lijkt het erop dat je makkelijker van iets waar je een overvloed van hebt (eieren/kaarten of voedsel) je dit makkelijker kunt omzetten naar iets wat je meer nodig hebt.
- StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
2 uur geleden werd aangekondigd dat ook zij deze uitbreiding gaan uitgeven.Pura Vida schreef: Ik ben benieuwd wanneer 999 met nieuws over de NL versie komt.