Meerdere keren gespeeld hier. Solo, met 3 en met 4. Elke keer goed bevallen.
De vraag die hier is ontstaan is of het ook mogelijk is om te winnen zonder het gebouw helemaal naar rechts te schuiven voor de bonuspunten. De 4x dat ik met meerdere spelers heb gespeeld won iemand die het gebouw helemaal naar rechts had geschoven. Nu nog een keer testen of het ook mogelijk is om te winnen met het gebouw minder ver naar rechts te schuiven en de grondstoffen te gebruiken voor kaarten met punten.
Hallertau
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Geerius
- Party Animal
-
MickyS
- Garnaal
Re: Hallertau
Ik denk dat veelvuldig spelen resulteerd in het kunnen doen van beidde (hierbij is mijn ervaring enkel de solo mode). In mijn derde game behaalde ik een score van 104, waarbij ik de CC helemaal naar rechts hebt verplaats alsmede mijn point kaart heb kunnen scoren.
Wat mij betreft na 3,5 keer spelen een topspel. Hoewel ik mij afvraag, dat ondanks de verscheidenheid aan kaarten, of het spel lang houdbaar is. Als je eenmaal weet hoe je je tools het meest optimaal kan benutten, dan zou het je in principe altijd moeten lukken om de CC naar rechts te verplaatsen. Waarbij al een groot deel van de zetten in het spel beslecht zijn.
Wat mij betreft na 3,5 keer spelen een topspel. Hoewel ik mij afvraag, dat ondanks de verscheidenheid aan kaarten, of het spel lang houdbaar is. Als je eenmaal weet hoe je je tools het meest optimaal kan benutten, dan zou het je in principe altijd moeten lukken om de CC naar rechts te verplaatsen. Waarbij al een groot deel van de zetten in het spel beslecht zijn.
"Rock over London. Rock on Chicago."