Darwin's Journey

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Darwin's Journey

Bericht door pieter.schutz »

maxitaxi777 schreef:
Pura Vida schreef:
pieter.schutz schreef:
Pura Vida schreef: de tafel? Dat duidt op een echte speeltafel? Dat vraagt om foto's en gegevens producent.
Interessante titel. Staat op MP te koop trouwens, meerdere exemplaren zelfs. Ik wacht nog even af...
Ik heb een Geek'n'son megan als eet- en speeltafel.
Mooi. Iets boven ons budget though. Net als Darwin trouwens, op dit moment.
Oei, dat is behoorlijk boven budget. Wil best wat meer betalen dan de Kickstarter campagne als investering vroeg voor een Deluxe copy, maar dit lijken woekerprijzen.
Ik heb de mijne 4 jaar geleden gekocht in de eerste kickstarter voor de megan. Was toen goedkoper dan menig vergelijkbare niet spellentafel.
Afbeelding

Labels:
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Darwin's Journey

Bericht door maxitaxi777 »

pieter.schutz schreef:
maxitaxi777 schreef:
Pura Vida schreef:
pieter.schutz schreef:
Pura Vida schreef: de tafel? Dat duidt op een echte speeltafel? Dat vraagt om foto's en gegevens producent.
Interessante titel. Staat op MP te koop trouwens, meerdere exemplaren zelfs. Ik wacht nog even af...
Ik heb een Geek'n'son megan als eet- en speeltafel.
Mooi. Iets boven ons budget though. Net als Darwin trouwens, op dit moment.
Oei, dat is behoorlijk boven budget. Wil best wat meer betalen dan de Kickstarter campagne als investering vroeg voor een Deluxe copy, maar dit lijken woekerprijzen.
Ik heb de mijne 4 jaar geleden gekocht in de eerste kickstarter voor de megan. Was toen goedkoper dan menig vergelijkbare niet spellentafel.
Ik had het dan weer niet over de tafel :lol:. Zo’n tafel zou mooi zijn in de toekomst, maar eerst andere prioriteiten. Darwin’s Journey zou voor nu toch beter te betalen zijn.
Plaats reactie