Ik heb de mijne 4 jaar geleden gekocht in de eerste kickstarter voor de megan. Was toen goedkoper dan menig vergelijkbare niet spellentafel.maxitaxi777 schreef:Oei, dat is behoorlijk boven budget. Wil best wat meer betalen dan de Kickstarter campagne als investering vroeg voor een Deluxe copy, maar dit lijken woekerprijzen.Pura Vida schreef:Mooi. Iets boven ons budget though. Net als Darwin trouwens, op dit moment.pieter.schutz schreef:Ik heb een Geek'n'son megan als eet- en speeltafel.Pura Vida schreef: de tafel? Dat duidt op een echte speeltafel? Dat vraagt om foto's en gegevens producent.
Interessante titel. Staat op MP te koop trouwens, meerdere exemplaren zelfs. Ik wacht nog even af...
Darwin's Journey
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Re: Darwin's Journey

Labels:
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Darwin's Journey
Ik had het dan weer niet over de tafelpieter.schutz schreef:Ik heb de mijne 4 jaar geleden gekocht in de eerste kickstarter voor de megan. Was toen goedkoper dan menig vergelijkbare niet spellentafel.maxitaxi777 schreef:Oei, dat is behoorlijk boven budget. Wil best wat meer betalen dan de Kickstarter campagne als investering vroeg voor een Deluxe copy, maar dit lijken woekerprijzen.Pura Vida schreef:Mooi. Iets boven ons budget though. Net als Darwin trouwens, op dit moment.pieter.schutz schreef:Ik heb een Geek'n'son megan als eet- en speeltafel.Pura Vida schreef: de tafel? Dat duidt op een echte speeltafel? Dat vraagt om foto's en gegevens producent.
Interessante titel. Staat op MP te koop trouwens, meerdere exemplaren zelfs. Ik wacht nog even af...