Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Piet schreef:
Bij mij staan ze er nu allemaal, terwijl ik gisteren alleen de recentste zag.
Het klopt dus helemaal. Prima.
De functionaliteit was onvolledig!
Nagenoeg iedereen zal nu wel een aantal ongewaardeerde spellen zien. De reden hiervoor is dat er eerder alleen naar de laatste 100 gespeelde spellen gekeken werd en niet naar al je gespeelde spellen.
Bij mij werkt het nu ook!
Hoewel de eerste keer niet, toen las ik dit draadje door en probeerde nog eens en toen wel. Ik had dus probleem nr 3 vrees ik. En een naam met spaties (zoals ik al vermoedde).
Wel een deprimerend lange lijst bij mij
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Nadeel is wel dat de lijst ontmoedigend lang is... Moedig voorwaarts!
Ik registreer geen gespeelde spellen, mijn lijst is dus zalig kort (lees: leeg), heb hier niets te waarderen, ronduit rustgevend.
Ik kom nochtans toch wel wat waarderingen van je tegen hier. Die ik over het algemeen behoorlijk goed vind als ik zo vrij mag zijn me daarover een oordeel aan te meten. Blijf dat vooral doen, wil ik maar zeggen. Veel bezoekers hebben daar wat aan.
Nadeel is wel dat de lijst ontmoedigend lang is... Moedig voorwaarts!
Ik registreer geen gespeelde spellen, mijn lijst is dus zalig kort (lees: leeg), heb hier niets te waarderen, ronduit rustgevend.
Met een geweldig goed geheugen, spellenkennis en spelinzicht kan het waarderen toch geen probleem zijn voor jou. Maar uiteraard, als je op jouw leeftijd aan rust toe bent...
Kire schreef:
Inderdaad, plots een paar honderd extra spellen om te waarderen!
Piet, ik stel voor dat je ons wat extra tijd geeft nu ?
Ok
Piet is véél te goed. Je zou gewoon een quizje kunnen overslaan om vandaag sneller je waarderingen in te geven...
Zelfs met 3 weken extra geraak ik er niet door, vrees ik. Dit is echt een monnikenwerk, dat ingeven. 10 keer klikken om een score in te geven. Dan maak ik toch liever quizzen. Ik denk dat anderen daar ook meer aan hebben trouwens. Je kan misschien een poll opstarten?
sinead schreef:
Pfffff.... Ik dacht dat ik er bijna doorheem was... Er zijn nu opeens meer dan 200 spellen bij gekomen!
Bij mij is het ook plotseling een hele lijst. Maar van de meeste spellen kan ik mij niet herinneren hoe goed ik ze vond. Die worden dan maar niet gewaardeerd.
Piet schreef:
Maar van de meeste spellen kan ik mij niet herinneren hoe goed ik ze vond.
Van sommige spellen kan ik mij niet eens herinneren dat ik ze gespeeld heb.
Dat heb ik nou ook. Als nogal recente BSM- en BGG-bekeerling heb ik daarbij niet eens mijn loggegevens. Veel spellen gaan zomaar 20-40 jaar terug en zijn vage noties van spellen geworden, die soms even opvlammen als ze bijvoorbeeld hier opeens voorbij komen.