En, hoe werkt dat dan juist als ik dat vragen mag? Hoeveel berichten moet je gestuurd hebben? Of hoe lang moet je wachten? Merci alvast! Veel groeten, Wander.JeVo schreef:zo, berichten samengevoegd, geen probleem meer.Wisselspel schreef: Ja, ik heb niet express een nieuw topic aangemaakt. Ik heb nog maar heel weinig ervaring in "bloggen" zal ik het nu maar even noemen. Ik moest dus op de knop "reageer" klikken in plaats van op "nieuw bericht". Klinkt logisch. dat heb ik weeral geleerd. Ondertussen weeral een bericht erbij. Kan ik ondertussen al op de markt? Dat is de echte vraag! Veel groeten, Wander.
En nee, je mag nog niet in de marktkomt vanzelf.
Wisselspel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Wisselspel
- Joker
Re: Wisselspel
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is bewust enigszins duister meen ik, om de kans op oplichting te voorkomen. Maar zoals JeVo aangaf, komt vanzelf als je hier actief meedoetWisselspel schreef:En, hoe werkt dat dan juist als ik dat vragen mag? Hoeveel berichten moet je gestuurd hebben? Of hoe lang moet je wachten? Merci alvast! Veel groeten, Wander.JeVo schreef:zo, berichten samengevoegd, geen probleem meer.Wisselspel schreef: Ja, ik heb niet express een nieuw topic aangemaakt. Ik heb nog maar heel weinig ervaring in "bloggen" zal ik het nu maar even noemen. Ik moest dus op de knop "reageer" klikken in plaats van op "nieuw bericht". Klinkt logisch. dat heb ik weeral geleerd. Ondertussen weeral een bericht erbij. Kan ik ondertussen al op de markt? Dat is de echte vraag! Veel groeten, Wander.
En nee, je mag nog niet in de marktkomt vanzelf.
-
Jehnnycash
- Veenboer
Dan wil ik ook nog even vermelden dat het absoluut niet mijn bedoeling was om jouw initiatief af te vallen, mijn vraag gold eigenlijk in het algemeen, en was niet aan jouw initiatief specifiek verbondenWisselspel schreef: Merci Kevin om zo voor mij in de bres te springen, dat doet iets met ne mens!
Veel succes!
P.S. Ook 999Games geeft aan geen bezwaren te hebben tegen particulieren die hun spellen verhuren
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Wisselspel
inderdaad, de exacte criteria zijn niet openbaar. Omdat we eerder last van malafide verkopers hadden.maxitaxi777 schreef:Dat is bewust enigszins duister meen ik, om de kans op oplichting te voorkomen. Maar zoals JeVo aangaf, komt vanzelf als je hier actief meedoetWisselspel schreef:En, hoe werkt dat dan juist als ik dat vragen mag? Hoeveel berichten moet je gestuurd hebben? Of hoe lang moet je wachten? Merci alvast! Veel groeten, Wander.JeVo schreef:En nee, je mag nog niet in de marktWisselspel schreef:Kan ik ondertussen al op de markt? Dat is de echte vraag! Veel groeten, Wander.komt vanzelf.
.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever