Dat is ook verschillend per versie die je hebt. Die bij de eerste 777 en Spielbox zat heeft dat namelijk, maar die in het Wonder pack niet.Zzinderella schreef:VOlgens mij mag je zelfs voor het 3e wonderdeel kiezen of je het gebruikt van je linker óf je rechterbuurman/vrouw.
Manneken Pis in 7 Wonders
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: Manneken Pis in 7 Wonders
Labels:
-
kimm
- Party Animal
Ik heb het dus over degenen die bij Spielbox zat!Willy the Kid schreef:Dat is ook verschillend per versie die je hebt. Die bij de eerste 777 en Spielbox zat heeft dat namelijk, maar die in het Wonder pack niet.Zzinderella schreef:VOlgens mij mag je zelfs voor het 3e wonderdeel kiezen of je het gebruikt van je linker óf je rechterbuurman/vrouw.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
In dat geval werkt het als volgt (kant A):kimm schreef:Ik heb het dus over degenen die bij Spielbox zat!Willy the Kid schreef:Dat is ook verschillend per versie die je hebt. Die bij de eerste 777 en Spielbox zat heeft dat namelijk, maar die in het Wonder pack niet.Zzinderella schreef:VOlgens mij mag je zelfs voor het 3e wonderdeel kiezen of je het gebruikt van je linker óf je rechterbuurman/vrouw.
- De kosten die jij voor ieder deel van je wonder moet betalen staan aangegeven bij de wonderdelen zelf.
- Je kopieert het niveau van je buurman (bijv. bouw jij niveau 1 van je wonder, dan kopieer jij niveau 1 van je linkerbuurman). Hiervoor hoeft jouw buurman deze nog niet gebouwd te hebben.
- Bij niveau 3 mag je kiezen welk topniveau je kopieert (links of rechts en altijd het hoogste niveau). Je mag ze niet allebei kopiëren.
-
kimm
- Party Animal
Heel erg bedankt. Nu lijkt het zo over duidelijk dat ik niet eens weet waarom we er iets anders van dachten!Willy the Kid schreef:In dat geval werkt het als volgt (kant A):kimm schreef:Ik heb het dus over degenen die bij Spielbox zat!Willy the Kid schreef:Dat is ook verschillend per versie die je hebt. Die bij de eerste 777 en Spielbox zat heeft dat namelijk, maar die in het Wonder pack niet.Zzinderella schreef:VOlgens mij mag je zelfs voor het 3e wonderdeel kiezen of je het gebruikt van je linker óf je rechterbuurman/vrouw.
- De kosten die jij voor ieder deel van je wonder moet betalen staan aangegeven bij de wonderdelen zelf.
- Je kopieert het niveau van je buurman (bijv. bouw jij niveau 1 van je wonder, dan kopieer jij niveau 1 van je linkerbuurman). Hiervoor hoeft jouw buurman deze nog niet gebouwd te hebben.
- Bij niveau 3 mag je kiezen welk topniveau je kopieert (links of rechts en altijd het hoogste niveau). Je mag ze niet allebei kopiëren.