Aziatische Wingspanvogels gaan bij 999 Games verschijnen
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
SuSuQie
- Regenmaker
Re: Aziatische Wingspanvogels gaan bij 999 Games verschijnen
Kan er ondertussen, nu december dichterbij komt, al iets specifiekers gezegd worden over de datum van verschijnen.
Labels:
- Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mijn FLGS zegt 7 december…
- Fregonar
- Grote Dienaar
Het is 7 december, en ja hoor: "op voorraad".
https://www.999games.nl/wingspan-uitbreiding-azie.html
https://www.999games.nl/wingspan-uitbreiding-azie.html
- WTULTC
- Elfenkoning
Vanavond pik ik hem op bij de plaatselijke spellenzaak. Eindelijk! Kan niet wachten om hem te spelen.
Laatst gewijzigd door WTULTC op wo 07 dec 2022, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Ik speel Wingspan graag, alleen de zwermmodus zal hier niet gespeeld worden. Daarnaast vind ik Wingspan nu al erg fijn spelen met 2, dus heb niet perse behoefte aan de nieuwe duo modus.
Dan blijven er 90 vogelkaarten en 14 bonuskaarten over voor €44,99. Dat is mij dan wel wat te gortig.
Ik ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen en laat mij graag overtuigen!
Dan blijven er 90 vogelkaarten en 14 bonuskaarten over voor €44,99. Dat is mij dan wel wat te gortig.
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zelfde hier, ik wacht ook even de ervaringen afLucky Jack schreef: Ik speel Wingspan graag, alleen de zwermmodus zal hier niet gespeeld worden. Daarnaast vind ik Wingspan nu al erg fijn spelen met 2, dus heb niet perse behoefte aan de nieuwe duo modus.
- Pura Vida
- Kardinaal
Één ervaring is er al, zie dit draadje.helena schreef:Zelfde hier, ik wacht ook even de ervaringen afLucky Jack schreef: Ik speel Wingspan graag, alleen de zwermmodus zal hier niet gespeeld worden. Daarnaast vind ik Wingspan nu al erg fijn spelen met 2, dus heb niet perse behoefte aan de nieuwe duo modus.
- WTULTC
- Elfenkoning
Die zwermmodus zullen wij ook niet spelen, maar geloof mij maar dat na ruim 550 potjes we smachten naar extra vogels. De huidige vogels kennen we zelfs uit ons hoofd. Nieuwe bonuskaarten zijn ook van harte welkom, want tegenwoordig houden we zelfs tijdens het spelen er rekening mee dat we bepaalde bonuskaarten bij kunnen pakken.
Ik denk dat we de duet modus en paar keer spelen en dan toch weer over gaan op de autorazzia want die modus vinden wij het leukste (daar is trouwens een speciale app voor).
De prijs vind ik ook aan de hoge kant overigens. Oceanië was goedkoper en daar kreeg je eigenlijk meer (met name de extra borden) terwijl het dezelfde grootte qua doos is.
Ik hoop dat de volgende uitbreidingen voornamelijk kaarten zullen zijn waardoor ze per continent max 25 euro kunnen vragen. Antarctica kunnen nooit veel vogels zijn. Misschien komt die bijv wel tegelijkertijd uit met Afrika of zo. We gaan het zien.
Ik denk dat we de duet modus en paar keer spelen en dan toch weer over gaan op de autorazzia want die modus vinden wij het leukste (daar is trouwens een speciale app voor).
De prijs vind ik ook aan de hoge kant overigens. Oceanië was goedkoper en daar kreeg je eigenlijk meer (met name de extra borden) terwijl het dezelfde grootte qua doos is.
Ik hoop dat de volgende uitbreidingen voornamelijk kaarten zullen zijn waardoor ze per continent max 25 euro kunnen vragen. Antarctica kunnen nooit veel vogels zijn. Misschien komt die bijv wel tegelijkertijd uit met Afrika of zo. We gaan het zien.
- Fregonar
- Grote Dienaar
Het leven is ondertussen natuurlijk wel een pak duurder geworden...WTULTC schreef: De prijs vind ik ook aan de hoge kant overigens. Oceanië was goedkoper en daar kreeg je eigenlijk meer (met name de extra borden) terwijl het dezelfde grootte qua doos is.
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Ik denk ook dat we deze prijszetting in dat kader moeten bekijken. 999 was de laatste jaren zeker geen dure uitgever maar ze moeten op vandaag de marktprijzen volgen, denk ik.Fregonar schreef:Het leven is ondertussen natuurlijk wel een pak duurder geworden...WTULTC schreef: De prijs vind ik ook aan de hoge kant overigens. Oceanië was goedkoper en daar kreeg je eigenlijk meer (met name de extra borden) terwijl het dezelfde grootte qua doos is.
- WTULTC
- Elfenkoning
Aangezien ik er vanavond 2 kocht van de lokale winkel kreeg ik wel korting en heb ik minder betaald dan wat op de site van 999Games staat en geluk de lokale fysieke winkel gesponsord.
- Aras
- Geheim Genootschap
Als je zonder korting gekocht had, had je de lokale winkelier nog beter/meer gesponsordWTULTC schreef: Aangezien ik er vanavond 2 kocht van de lokale winkel kreeg ik wel korting en heb ik minder betaald dan wat op de site van 999Games staat en geluk de lokale fysieke winkel gesponsord.
- WTULTC
- Elfenkoning
Die verdient toch al indirect aardig aan mij, want vrijwel alle mensen die hier een oproepje hebben geplaatst dat ze medespelers zoeken en bij mij uit de buurt komen spelen nu wekelijks 1 avond bij hem in de winkel en nemen dat consumpties en spellen af. Zonder mijn reacties op die oproepjes was het groepje lang niet zo groot geworden dan het nu is. Vroeger was je al blij met 1 tafeltje en nu zitten er meestal 3 tafels. Naast dat er ook Magic en Warhammer spelers zijn.
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik vind de prijs eigenlijk reuze meevallen, gezien de huidige inflatie waaraan de transportkosten nog een extra bijdrage zullen hebben geleverd. Heb de doos gisteren opgehaald bij mijn lokale spellenzaak en vond dat ie goed vol zat, in tegenstelling tot veel andere dozen van tegenwoordig (looking at you, Everdell). Je krijgt een zelfstandig te spelen spel met alles erop en eraan, met leuke eitjes, mooie spelersborden, verzorgde spelregelboekjes, heel veel kartonnen bordjes, tokens en houten speelstukken, een volledige automaset en natuurlijk 90 schitterende vogelkaarten + 14 bonuskaarten. Eén avondje café is duurder en ik doe echt liever een spelletje.
-
RiderHat
- Jakkiebak!
Inmiddels alweer uitverkocht bij 999 Games? Dat was of een te kleine voorraad of een mega succes... Weet iemand toevallig wanneer deze weer op voorraad komt?