Heb net even op die profielpagina gekeken. Lijkt op een fotoalbum van een LARP en/of Warhammer fanclub. Ben je van de wargames af?Tsaar schreef:Iemand zei "metal"?
Ik ga hier geen tips geven maar als je echt benieuwd bent dan is dit mijn Last.fm-lijst. Een mengelmoesje van black metal, heavy metal, stoner, drone, noise, martial en een behoorlijke dosis neofolk. Goh, wat heb ik toch een brede muzikale smaak![]()
Muziek!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Muziek!
-
Jerome
- Gouverneur
Ik heb hun videoshow gemaakt. Het is nog niet duidelijk of op Speedfest gelegenheid is die te vertonen.Bartjes! schreef:Met onze eigen 'The Devil's Blood' in de top 5!![]()
Ik ga ze in december weer zien; Speedfest in Eindhoven...
Oef, die is onder de gordel.Erwin schreef:Heb net even op die profielpagina gekeken. Lijkt op een fotoalbum van een LARP en/of Warhammer fanclub. Ben je van de wargames af?Tsaar schreef:Iemand zei "metal"?
Ik ga hier geen tips geven maar als je echt benieuwd bent dan is dit mijn Last.fm-lijst. Een mengelmoesje van black metal, heavy metal, stoner, drone, noise, martial en een behoorlijke dosis neofolk. Goh, wat heb ik toch een brede muzikale smaak![]()
De enige foto Die Er Toe Doet op die profielpagina is die van mezelf
Helaas moet ik je deels gelijk geven: de laatste maanden heb ik eigenlijk te weinig tijd gehad voor de bordspellekes, behoudens de vaste vriendenavond maar dan komen nooit wargames ter tafel. Komt wel weer, als mijn lopende opdrachten afgerond zijn. En op de Zesde Oorlogsdag natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Jerome op wo 13 okt 2010, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bartjes!
- Uitgever
Cool; zou vet zijn!Tsaar schreef:Ik heb hun videoshow gemaakt. Het is nog niet duidelijk of op Speedfest gelegenheid is die te vertonen.Bartjes! schreef:Met onze eigen 'The Devil's Blood' in de top 5!![]()
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Om misverstanden te vermijden: ik doelde zeer zeker NIET op deze foto met mijn laag geplaatste stoot over Warhammer en LARP. Dit zou zelfs voor mij te ver gaan.Tsaar schreef:De enige foto Die Er Toe Doet op die profielpagina is die van mezelf![]()
-
BaSL
- Team Bordspelmania
En nu ook de laatste 2 albums binnen!
dan le sac vs. Scroobius Pip - Angles
Dit nummer leerde ik via BGG kennen. Zoals zoveel; de meeste YouTube onzin zie ik alleen maar door ChitChat op BGG.... Effe zoeken... Ah:
Posted Thu Apr 26, 2007 4:02 am
Dus het nummer ken ik al vrij lang.... Nu eindelijk ook eens het album aangeschaft. 't Is eeeh... HipHop/Spoken Word? Nu ja, 't zit in een vreemd hoekje, maar de schaarse HipHop in mijn collectie zit sowieso wat anders in elkaar (DJ Shadow, Dr. Octagon enne... Extince). Angles: goed album. Misschien ook maar eens luisteren naar het nieuwe album Logic of Chance.
Bob Dylan - Bringing It All Back Home
Bob Dylan. Dat was nog een gat in de collectie. Bij deze.
[Wat is het moeilijk om originele Dylan te vinden op YT... Covers, covers en nog eens covers...]
dan le sac vs. Scroobius Pip - Angles
Dit nummer leerde ik via BGG kennen. Zoals zoveel; de meeste YouTube onzin zie ik alleen maar door ChitChat op BGG.... Effe zoeken... Ah:
Posted Thu Apr 26, 2007 4:02 am
Dus het nummer ken ik al vrij lang.... Nu eindelijk ook eens het album aangeschaft. 't Is eeeh... HipHop/Spoken Word? Nu ja, 't zit in een vreemd hoekje, maar de schaarse HipHop in mijn collectie zit sowieso wat anders in elkaar (DJ Shadow, Dr. Octagon enne... Extince). Angles: goed album. Misschien ook maar eens luisteren naar het nieuwe album Logic of Chance.
Bob Dylan - Bringing It All Back Home
Bob Dylan. Dat was nog een gat in de collectie. Bij deze.
[Wat is het moeilijk om originele Dylan te vinden op YT... Covers, covers en nog eens covers...]

-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Goeie tip! bedankt (en DJ Shadow's Endtroducing staat ook bij mij hoog genoteerd trouwens) Persoonlijk vond ik de 2e Wolfmother wat tegenvallen na die sublieme retro 1e.BaSL schreef:The Q4 - Sound Surroundings
Wat bij mij de laatste tijd vrijwel permanent in een CD-speler zit (ik heb er 2 aangesloten staan...) is de laatste van The Black Keys getiteld Brothers. Ook de laatste van Holy Fuck en van Yeasayer draaien veel rondjes hier.
Hmm, hoe werkt dat, die you tube linkjes? zo niet blijkbaar:
-
Bartjes!
- Uitgever
Mike, er zit een YouTube knop (met daaronder een voorbeeld; het is gewoon de link) als je een bericht post.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Heb je link even aangepast.
Zo hoort 'ie:
[ youtube ]5rYsq2hEmTM[ /youtube ]
zonder spaties.
Zo hoort 'ie:
[ youtube ]5rYsq2hEmTM[ /youtube ]
zonder spaties.

-
cab
- Burgemeester
Moet nog ff kaarten halen voor de combi van Speedfest en de Persistance Tour dat weekend. Was van plan vanavond even bij Right Direction te gaan kijken in Eindhoven maar vrees dat ik dat niet ga halen.Bartjes! schreef:Cool; zou vet zijn!Tsaar schreef:Ik heb hun videoshow gemaakt. Het is nog niet duidelijk of op Speedfest gelegenheid is die te vertonen.Bartjes! schreef:Met onze eigen 'The Devil's Blood' in de top 5!![]()
-
darkman
- Garnaal
Voor de mensen van het wat hardere werk is dit wel een goede plaat:
Of gewoon alles van bonzai records is ook prima (die goeie ouwe Belgen).
Ben benieuwd of deze muziek bij meer bordspelers geliefd is. Lees hier namelijk vooral over allerlei soorten metal en bandnamen die ik nog nooit gehoord heb.
Ben benieuwd of deze muziek bij meer bordspelers geliefd is. Lees hier namelijk vooral over allerlei soorten metal en bandnamen die ik nog nooit gehoord heb.
Laatst gewijzigd door darkman op vr 15 okt 2010, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
cab
- Burgemeester
darkman schreef:Voor de mensen van het wat hardere werk is dit wel een goede plaat:
Hardere muziek is nogal een breed begrip, ga eerdaags maar weer eens een paar showtjes meepakken. Is al weer een tijdje geleden mijn laatste consert. Geloof dat het Superbutt en Mark Foggo waren traden smen op in Woerden, de show daarvoor was All Out War. WASP treed binnenkort op was ik vroeger fan van, misschien wel even kijken.
-
Bartjes!
- Uitgever
De laatste van Wasp ('Babylon') kreeg ik toevallig binnen en heeft me aangenaam verrast; ik was nooit zo'n liefhebber van Blackie Lawless en co.
-
Jerome
- Gouverneur
Vorig jaar op Graspop was WASP te gek, en ik ben bepaald geen fan.
Daarom ga ik nu niet nog een keer kijken, dat houdt de herinnering zuiver.
-
cab
- Burgemeester
WASP speelt in De Pul in Uden, lijkt me een leuk zaaltje voor deze band. Daarnaast heb ik ze nog nooit live gezien.Tsaar schreef:Vorig jaar op Graspop was WASP te gek, en ik ben bepaald geen fan.
Als ik zo even nadenk zijn dit wel mijn topconcerten in willekeurige volgorde:
AC/DC - Oranjehal Utrecht
Pogues - Ooit ergens in het oosten van NL in een tent
Rose Tattoo - Patronaat Haarlem
Dropkick Murphys - Melkweg Amsterdam (show met spicy cover van Rose Tattoo)
Blood for Blood - Alle shows
Soscial Distortion - Melkweg Amsterdam
Slapshot - Innocent Hengelo & Lintfabriek Kontig
100 Demons - Winston Amsterdam
Right Direction - Bitterzoet Amsterdam
SuperSuckers - Ekko Utrecht
Meeste van deze shows waren voor de eeuwwisseling, was de kwaliteit vroeger beter?
Edit: Vergeet ik de show van Twisted Sister, hoort ook in bovenstaande rijtje!
-
Enrico
- Caballero
Volgens mij was je toen heeeeeel dronken...cab schreef:Pogues - Ooit ergens in het oosten van NL in een tent
Ik heb ze ooit gezien op Parkpop, dat is ook al ongeveer 2 decennia geleden. Was ook erg goed.