https://www.spellengek.nl/arnak-adventure-chest/
Ik ben ook voor de bijl gegaan en heb de Adventure Chest aangeschaft. Ik heb er vandaag een foto blogje over gemaakt.
Lost Ruins of Arnak: Adventure Chest
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
- roubosga
- El Capitan
Re: Lost Ruins of Arnak - Adventure Chest
Ik verwacht hem deze week.
Op BGG is er een heel item over dat de wachtertegels niet lekker zouden passen. Hoe is dit bij jou?
Op BGG is er een heel item over dat de wachtertegels niet lekker zouden passen. Hoe is dit bij jou?
- siepie
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik had er een youtube filmpje van de uitgever bij aangezet om hem stap voor stap in te richtenDagmar schreef: zo 31 aug 2025, 15:45 https://www.spellengek.nl/arnak-adventure-chest/
Ik ben ook voor de bijl gegaan en heb de Adventure Chest aangeschaft. Ik heb er vandaag een foto blogje over gemaakt.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Bij mij paste alles er zonder moeite in. Ik vond de grootste uitdaging om vanaf de achterkant van de dood te herleiden wat in welk vakje moest (mijn ogen zijn geen 20 meer). Maar voor de rest had ik geen enkel probleem bij het inrichten van de doos.roubosga schreef: zo 31 aug 2025, 18:37 Ik verwacht hem deze week.