BSMBGACUP
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Kiekebisj
- Jakkiebak!
Re: BSMBGACUP
-
MickyS
- Garnaal
Er hebben zich al 11 mensen aangemeld! Lijkt me mooi als we dit getal naar de 20 toe kunnen trekken!
Als er nog sociale kanalen/blogs zijn die benut kunnen worden, voel je vrij om mijn bericht te reposten.
Als er nog sociale kanalen/blogs zijn die benut kunnen worden, voel je vrij om mijn bericht te reposten.
"Rock over London. Rock on Chicago."
-
MickyS
- Garnaal
We zijn goed onderweg in de eerste ronde!
https://boardgamearena.com/tournament?i ... 1SnP3wMAPq
Heb je deze ronde gemist, geen reden om bij de pakken neer te zitten. De BSMBGACUP wordt over een langere periode gespeeld met verschillende spellen. Abonneer je op dit kanaal en geef een duimpje om alle ontwikkelingen te blijven volgen!
https://boardgamearena.com/tournament?i ... 1SnP3wMAPq
Heb je deze ronde gemist, geen reden om bij de pakken neer te zitten. De BSMBGACUP wordt over een langere periode gespeeld met verschillende spellen. Abonneer je op dit kanaal en geef een duimpje om alle ontwikkelingen te blijven volgen!
-
MickyS
- Garnaal

De primeur van de BSMBGACUP gaat naar niemand minder dan Humske! Als enige heeft Humske alle partijen gewonnen en is daarmee een terechte winnaar van de eerste ronde.
Ik zal in deze draad de score bijhouden en ik zal ook al de komende tournooien plannen. Op die manier wordt het overzichtelijk en inzichtelijk of je nog kans kunt maken op de nog te begeren titel van BSMBGACUPKAMPIOEN!
-
Kiekebisj
- Jakkiebak!
Bedankt Micky!
En poficiat Humske, terechte winnaar.
En poficiat Humske, terechte winnaar.
-
freeze
- Stamhoofd
Gefeliciteerd Humske. Het toernooi duurde net een pot te lang voor mij
. En MickyS bedankt voor het organiseren! Gr, BR1AN
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Enne… welk spel speelden jullie in de eerste ronde?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
MickyS
- Garnaal
Faraway.
Voor de volgende ronde(s) hoor ik graag suggesties. Anders ga ik zelf 4 aanvullende tournooien met verschillende spellen starten. Ik denk dat 5 spellen in totaal, met een frequentie van 1 spel per maand voor nu prima is. Dan kunnen we in januari een winnaar kronen.
Voor de volgende ronde(s) hoor ik graag suggesties. Anders ga ik zelf 4 aanvullende tournooien met verschillende spellen starten. Ik denk dat 5 spellen in totaal, met een frequentie van 1 spel per maand voor nu prima is. Dan kunnen we in januari een winnaar kronen.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Dat was een mooie ronde met spannende potjes! Tegen Peter Hein had ik zelfs gelijkstand maar won ik de tiebreaker! Leuk om zo eens tegen wat bsm leden te spelenMickyS schreef: wo 27 aug 2025, 20:42 Faraway.
Klinkt als een goed voorstel voor het aantal tournooien en de winnaar in januari.
Enkele suggesties voor spellen (goed met 2, maar ook met meer., bij breder publiek bekend, Niet te lang maar wel met inhoud):
pixies
Harmonies
castle combo (nog niet zoveel gespeeld maar ook net uit bij WGG dus lekker nieuw)
Splendor duel (alleen voor 2 spelers)
kingdomino
azul
~ Always look on the bright side of life ~

-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk