Installatie bètaversie BSM-spellendatabase

Algemene informatie over Bordspelmania

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

siepie
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Installatie bètaversie BSM-spellendatabase - forum offline

Bericht door siepie »

Pura Vida schreef: ma 29 dec 2025, 13:37
siepie schreef: ma 29 dec 2025, 13:12 Ik wist zelf niet dat ik de database toch best handig vond. En ik snap dat er nu een achterstand ontstaan is, kleine moeite om dan even langs mijn gespeelde spellen te gaan en ze toe te voegen. En ik zag dat ik ook niet alleen was daarin. Mooi!
Ik hoop dat meer mensen volgen.
Siepie en Pura: spellen-toevoeg-maatjes. Ik blijf tussen de bedrijven door spellen toevoegen hoor. Maar zal mondjesmaat gaan. Dat anderen mogen volgen.
:ster: :ster: :ster: :ster: :ster:

Ja hier ook, ik was nu wel door eigen spellen heen die ontbraken geloof ik. Ik ben er ook achter dat ik best wat niet Nederlandse spellen heb :lol:
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

siepie schreef: ma 29 dec 2025, 13:47
Pura Vida schreef: ma 29 dec 2025, 13:37
siepie schreef: ma 29 dec 2025, 13:12 Ik wist zelf niet dat ik de database toch best handig vond. En ik snap dat er nu een achterstand ontstaan is, kleine moeite om dan even langs mijn gespeelde spellen te gaan en ze toe te voegen. En ik zag dat ik ook niet alleen was daarin. Mooi!
Ik hoop dat meer mensen volgen.
Siepie en Pura: spellen-toevoeg-maatjes. Ik blijf tussen de bedrijven door spellen toevoegen hoor. Maar zal mondjesmaat gaan. Dat anderen mogen volgen.
:ster: :ster: :ster: :ster: :ster:

Ja hier ook, ik was nu wel door eigen spellen heen die ontbraken geloof ik. Ik ben er ook achter dat ik best wat niet Nederlandse spellen heb :lol:
Oe ja dat ook nog. Dan heb ik er volgens mij eentje verkeerd aangebracht. Of heeft Scout ook NL regels? :shh:
Afbeelding
siepie
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door siepie »

Oeps, die is wel door de moderatie heen gekomen en Spectacular nog niet :?

Het is soms lastig, want bepaalde spellen zijn best ingeburgerd hier en dan blijken ze geen Nederlandse versie of spelregels te hebben.
Afbeelding