Zomer en voorjaar ruilen ze even omPedro777 schreef:De zomer begint pas op 21 juni![]()
Beetje flauw, ik weet het.
Zomerreleases bij White Goblin Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
cab
- Burgemeester
Re: Zomerreleases bij White Goblin Games
Labels:
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Oh dus WGG denkt dat ze voor god kunnen spelencab schreef:Zomer en voorjaar ruilen ze even omPedro777 schreef:De zomer begint pas op 21 juni![]()
Beetje flauw, ik weet het.
-
ravinck
- Party Animal
nou, als ik het weer van de laatste dagen bekijk, dan kon White Goblin het wel eens bij het rechte eind hebben!16 Feet Pauly schreef:Oh dus WGG denkt dat ze voor god kunnen spelencab schreef:Zomer en voorjaar ruilen ze even omPedro777 schreef:De zomer begint pas op 21 juni
Goed;
Ik kijk uit naar Cherokee en K2!
nog twintig dagen.....

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik kwam op BGG een nieuwe titel van White Goblin tegen. Panic Station is een SF-spel, waarbij de spelers in een ruimtestation jagen op buitenaardse parasieten. Dit wordt gestuurd door een coöperatief spelsysteem met een twist. Een van de spelers is in het geheim gastheer van de parasieten en probeert de anderen te besmetten. Niemand is te vertrouwen, maar samenwerking wordt gevraagd. Da's vast goed voor spanning.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Vandaag bij Ducosim een potje Cherokee gespeeld een snel en vlot spelletje met behoorlijk veel nadenk werk. Wie doet wat en wat kan ik zelf doen om mijn kaarten omhoog te krijgen zonder dat het al te veel op valt. Dit deed ik zelf in dit potje minder goed en piekte te snel waardoor iedereen wist dat ik blauw was haha. Ik ben geëindigd met 3 punten haha. Maar al met al een super spel wat ik zeker aan mijn collectie ga toevoegen als ie in de winkel ligt.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik ben vandaag niet toegekomen aan een potje, maar ik hou hem in de gaten, die Cherokee.

-
missiloon
- Munchkin
klinkt leuk!Erwin schreef:Ik kwam op BGG een nieuwe titel van White Goblin tegen. Panic Station is een SF-spel, waarbij de spelers in een ruimtestation jagen op buitenaardse parasieten. Dit wordt gestuurd door een coöperatief spelsysteem met een twist. Een van de spelers is in het geheim gastheer van de parasieten en probeert de anderen te besmetten. Niemand is te vertrouwen, maar samenwerking wordt gevraagd. Da's vast goed voor spanning.
-
ravinck
- Party Animal
De jongens en meiden van White Goblin hebben nog meer plannen als ik BGG mag geloven;
Ninjato, Mondo en Revolver worden later nog released naast het al eerder genoemde Panic Station.
En dan nog binnenkort Cherokee, K2 en Dweebies.
Erg leuk dat ze zo actief zijn.
Ninjato, Mondo en Revolver worden later nog released naast het al eerder genoemde Panic Station.
En dan nog binnenkort Cherokee, K2 en Dweebies.
Erg leuk dat ze zo actief zijn.

-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Ik heb K2 uitgelegd gekregen tussen de bedrijven van het NK door en ik leek mij zeker wel de moeite waard die eens op tafel te leggen!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Erweiterung
- Grote Dienaar
Ik heb onlangs K2 op marktplaats gevonden, de originele versie van rebel.pl. Idd taalonafhankelijk. Wat een geweldig spel! Heerlijk ontspannend! En de afwisseling van het weer verhoogt ook de dynamiek en herspeelbaarheid.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Ik heb K2 al vanaf Essen 2010 en ben er verslaafd aan. Heerlijk leuk spelen, eenvoudig uit te leggen.
Het enige bordspel dat ik ook graag alleen speel. Meestal houden solospellen bij een puzzel-iets wel op.
Het enige bordspel dat ik ook graag alleen speel. Meestal houden solospellen bij een puzzel-iets wel op.
Everybody has the right to play...
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Heerlijk de zomer door
White Goblin Games lanceerde deze week de website "heerlijk de zomer door.
Deze website bevat informatie over de drie nieuwste titels die op 28 mei worden uitgebracht: "K2", "Cherokee" en "Dweebies". Daarnaast komt er een heruitgave van "Jambo", dat eerder al onder de QWG-vlag verscheen. Meer informatie over deze spellen is terug te vinden op "heerlijk de zomer door" en in een door ons eerder gepubliceerd nieuwsbericht dat hier te vinden is.
Maar er is meer: langs de site kan je een gesigneerd exemplaar winnen van het bordspel Norenberc: een spel van Andreas Steding (auteur van Hanzesteden) dat in oktober 2010 in Essen werd gelanceerd.
www.heerlijkdezomerdoor.nl
Deze website bevat informatie over de drie nieuwste titels die op 28 mei worden uitgebracht: "K2", "Cherokee" en "Dweebies". Daarnaast komt er een heruitgave van "Jambo", dat eerder al onder de QWG-vlag verscheen. Meer informatie over deze spellen is terug te vinden op "heerlijk de zomer door" en in een door ons eerder gepubliceerd nieuwsbericht dat hier te vinden is.
Maar er is meer: langs de site kan je een gesigneerd exemplaar winnen van het bordspel Norenberc: een spel van Andreas Steding (auteur van Hanzesteden) dat in oktober 2010 in Essen werd gelanceerd.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Re: Heerlijk de zomer door
Grappige site, leuk nieuw concept "voor op vakantie" Ook gelijk maar even de prijsvraag ingevuld als je er dan toch bent hahaP.T. schreef:White Goblin Games lanceerde deze week de website "heerlijk de zomer door.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Volgens mij is dit een misvatting. De spellen zijn zomer releases die uitgebracht worden om in de zomer te gaan spelen. Je zult spellen die mensen moeten gaan spelen in de zomer, wel eerder moeten uitbrengen anders heb je er niks aan16 Feet Pauly schreef:cab schreef:Zomer en voorjaar ruilen ze even omPedro777 schreef:De zomer begint pas op 21 juni
-
Pedro777
- Condottiërre
Daar heb je een punt natuurlijkMisth schreef:
Volgens mij is dit een misvatting. De spellen zijn zomer releases die uitgebracht worden om in de zomer te gaan spelen. Je zult spellen die mensen moeten gaan spelen in de zomer, wel eerder moeten uitbrengen anders heb je er niks aan