Vorig jaar zaten we blijkbaar in een wat sterkere 2e klasse poule en zijn we net gedegradeerd. Dit seizoen lijken we in een wat zwakke 3e klasse poule te zitten en zijn we nog niet in problemen gekomen. Ikzelf heb nu 9 potjes gespeeld en allen gewonnen, 6x met 3-0 en 3x met 3-1. Heerlijk! Zelfs de van tevoren door ons als concurrent bestempelde tegenstander wisten we te pakken met 3-0, al waren het toen mijn teamgenoten en niet ikzelf die dat voor elkaar hebben gebokst.
Maar nu 'slechts' 8 punten en toch nog denken 2e te kunnen worden? Dan zit er vast één heel goed team tussen die met kop en schouders boven iedereen uit steekt en waar jullie al tegen hebben gespeeld? Of zit ik er naast?
WK Tafeltennis
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
madhobbit
- Matroos
Re: WK Tafeltennis
Wij staan inmiddels met 18 punten op de 4de plek. Nr. 5 heeft er 16, nr. 6 15, dus helemaal 'los' zijn we nog niet. Maar morgenavond mogen we tegen de nr. 6 en zullen we moeten zorgen dat we wat afstand maken.
We staan er in ieder geval beter voor dan vorig seizoen, toen we moeite hadden om van de laatste plaats af te blijven. Als mijn partijen nu ook nog eens wat vaker een punt op zouden leveren, dan komt het helemaal goed met ons.
We staan er in ieder geval beter voor dan vorig seizoen, toen we moeite hadden om van de laatste plaats af te blijven. Als mijn partijen nu ook nog eens wat vaker een punt op zouden leveren, dan komt het helemaal goed met ons.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: WK Tafeltennis
@ Seabie, nou de koploper steekt er niet echt boven uit. Echter daar doet iemand mee die een hele tijd is gestopt en normaal gesproken in de 2e klasse speelt (wij spelen nu 4e klasse). Deze man is erg vast en sterk, dus zal weinig verliezen. Wij verloren met 7-3 en dat had minder moeten zijn. Het is dat onze invaller een top avond had en er 2 won. Wij zelf verloren enkele partijen nipt.
Tevens is het zo dat ik de teams waar we tegen moeten spelen goed genoeg ken qua sterkte dat een 2e of 3e plek het zal gaan worden. Ik voorspel vaak al voor het seizoen op basis van de indeling waar wij en de andere teams in onze competitie eindigen en meestal zit ik wel aardig goed. Zeker nu je na een wedstrijd al de namen kunt zien van de tegenstanders kun je al aardig inschatten wie van wie wint etc.
Tevens is het zo dat ik de teams waar we tegen moeten spelen goed genoeg ken qua sterkte dat een 2e of 3e plek het zal gaan worden. Ik voorspel vaak al voor het seizoen op basis van de indeling waar wij en de andere teams in onze competitie eindigen en meestal zit ik wel aardig goed. Zeker nu je na een wedstrijd al de namen kunt zien van de tegenstanders kun je al aardig inschatten wie van wie wint etc.