NK Dominion & NK Khet
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- juiced
- Rooster Booster
- Contacteer:
- Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: NK Dominion & NK Khet
Ik zit hier in hetzelfde schuitje...juiced schreef:Ben aan het twijfelen om mij in te schrijven

- juiced
- Rooster Booster
- Contacteer:
We hebben vanavond met een aantal van onze club beslist dat we gaan meedoen, dus de twijfel is bij mij wegSeabie schreef:Ik zit hier in hetzelfde schuitje...juiced schreef:Ben aan het twijfelen om mij in te schrijven

- Pedro777
- Condottiërre
Ik heb me ondertussen al aangemeld om deel te nemen. Nu nog wachten op het rekeningnr van de organisatie om mijn geld over te schrijven en dan ben ik definitief ingeschreven. Ben ik de eerste belg?
Juiced en ik zullen in ieder geval de belgen al komen vertegenwoordigen.
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
- Contacteer:
Jaja je bent de eerste Belg! Gefeliciteerd!Pedro777 schreef:Ik heb me ondertussen al aangemeld om deel te nemen. Nu nog wachten op het rekeningnr van de organisatie om mijn geld over te schrijven en dan ben ik definitief ingeschreven. Ben ik de eerste belg?
Het gaat lekker met de inschrijvingen, ik verwacht dat een leuke volle wedstrijd gaat worden. Het valt me wel op dat tot nu toe de meeste spelers tussen de 25 en 35 jaar oud zijn. Waar is de jongere garde? Of de "spelers met wat meer levenservaring"
Kyra
- Pedro777
- Condottiërre
- juiced
- Rooster Booster
- Contacteer:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Maar kan iemand uit belgie dan ook Nederlands kampioen worden?
Of wordt iemand uit België dan wel eerste, maar gaat de landskampioentitel wel naar een Nederlander?
Of wordt iemand uit België dan wel eerste, maar gaat de landskampioentitel wel naar een Nederlander?
~ Always look on the bright side of life ~

-
Hageneesje
- PIONier
humske schreef:Maar kan iemand uit belgie dan ook Nederlands kampioen worden?
Jeetje wat een lastige vragen hebben jullie toch allemaal!
Waarom zou een Belg geen Nederlands kampioen kunnen worden. Ik weet ook een in Nederland wonende Italiaan die graag mee wel doen... ik zie geen probleem.
Kyra
- Pedro777
- Condottiërre
Je kan ons Belgen ook eventueel buiten categorie laten deelnemen he. Dit betekent dat we mocht er bv. een Belg eerste worden hij wel de eventuele prijs krijgt gekoppeld aan die plaats maar dat hij niet de titel van Nederlands Kampioen krijgt. De titel gaat dan naar de eerste Nederlander.
Mij maakt het niet zoveel uit hoe jullie het regelen. Ik wil gewoon deelnemen aan dit übercoole event.
Mij maakt het niet zoveel uit hoe jullie het regelen. Ik wil gewoon deelnemen aan dit übercoole event.
- Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik vind eigenlijk dat elke deelnemer Nederlands kampioen zou moeten mogen worden.

- BaSL
- Team Bordspelmania
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
- Contacteer:
Kijk, that's the spirit!
Gewoon lekker meedoen en je niet te druk maken over regeltjes. We zullen eens vragen aan 999 hoe ze denken over een Belgische "Nederlands Kampioen"
Persoonlijk vind ik de oplossing van Pedro mooi. Het gaat om het spel (en de prijs natuurlijk) De titel is grappig, maar daar kan je niet mee spelen. Met die spellen die je krijgt als je eerste wordt wel
kyra.
Gewoon lekker meedoen en je niet te druk maken over regeltjes. We zullen eens vragen aan 999 hoe ze denken over een Belgische "Nederlands Kampioen"
Persoonlijk vind ik de oplossing van Pedro mooi. Het gaat om het spel (en de prijs natuurlijk) De titel is grappig, maar daar kan je niet mee spelen. Met die spellen die je krijgt als je eerste wordt wel
kyra.
-
Mighty Muli
- Uno
Bon
Inschrijving compleet, en lekker veel aan 't oefenen; al is dat redelijk lastig, aangezien er zoooo veel deck-combinaties mogelijk zijn... zitten de Gardens erin? De Thief? De Chapel?
Nog meer spelen.... argh
Inschrijving compleet, en lekker veel aan 't oefenen; al is dat redelijk lastig, aangezien er zoooo veel deck-combinaties mogelijk zijn... zitten de Gardens erin? De Thief? De Chapel?
Nog meer spelen.... argh
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik heb me inmiddels weer afgemeld voor het nk dominion, gaat me te veel tijd en energie kosten nu ik per 15 augustus een nieuwe baan heb!humske schreef:leuk! Ik denk wel dat ik me ga inschrijven voor het NK Dominion! ik vind toernooitjes altijd leuk!
~ Always look on the bright side of life ~