BSM.CON 2011
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- BaSL
- Team Bordspelmania
Re: BSM.CON 2011
Nog een week!
Ook als je nog niet zeker bent van aanwezigheid, stuur mij even een PB'tje zodat we een idee hebben van deelname.
Ook als je nog niet zeker bent van aanwezigheid, stuur mij even een PB'tje zodat we een idee hebben van deelname.

- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik had volgens mij al een pm gestuurd met dat ik aanwezig ben!
~ Always look on the bright side of life ~

- BaSL
- Team Bordspelmania
- WTULTC
- Elfenkoning
Ik denk er nog even over na of ik s'middags kom. In de avond kom ik sowieso niet want dan ga ik het GLOW Event (dmv een geocaching event) lopen.
Up date: ik kom s middags en ben beieuwd naar een hoop spellen. Met name spell30 toten met een speeltijd rond 30 min tot 1 uur.
Up date: ik kom s middags en ben beieuwd naar een hoop spellen. Met name spell30 toten met een speeltijd rond 30 min tot 1 uur.
- Dierik
- Erelid
Om even nog wat specifieker te zijn, per vijf bezoekers wordt er een spel verloot, dit tot een maximum van 10 spellen. Dus kom allenBaSL schreef:Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Om het nóg leuker te maken, zullen we nog spellen verloten onder de deelnemers. Hoe meer deelnemers, hoe meer spellen er verloot zullen worden.
- Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tsja, dan zit ik toch te twijfelen he. Aan de ene kant wil ik wel gaan, aan de andere kant ben ik bang om dan weer met een gewonnen spel thuis te komen. En de kast is al zo vol!
Twijfel twijfel...
Twijfel twijfel...

- Willy the Kid
- Burgemeester
1 op 5Seabie schreef:Tsja, dan zit ik toch te twijfelen he. Aan de ene kant wil ik wel gaan, aan de andere kant ben ik bang om dan weer met een gewonnen spel thuis te komen. En de kast is al zo vol!
Twijfel twijfel...
Correctie dat is een kans van 1 op 4,9 voor jullie en een kans van 1 op 50 voor mij. Heb ooit twee flessen van la chouffe gewonnen bij een loterij in mijn studietijd en daarmee is mijn hele voorraad geluk voor mn hele leven voorbij, daarom verlies ik altijd ieder dobbelspel grandioos (dat ik de meeste andere spellen ook vaak verlies laten we even buiten beschouwing).
Weet trouwens nog niet of ik kan komen, verrekte korte termijn planning bij randstad.
- WTULTC
- Elfenkoning
Nice, maar wanneer worden die spellen verloot want ik kan maar tot 16.30 u blijven ongeveer?
- Dierik
- Erelid
Het idee was dit rond etenstijd te doen (rond 18:00 uur). Het blijft natuurlijk lastig want ik weet nog niet of er ook forumleden zijn die bijvoorbeeld alleen 's avonds komen. Als dat niet het geval is dan zal ik rekening houden met je eerdere vertrek en zullen we de verloting rond 16:30 laten plaatsvinden.WTULTC schreef:Nice, maar wanneer worden die spellen verloot want ik kan maar tot 16.30 u blijven ongeveer?
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Als er nog iemand mee wil vanuit West of Oost-Vlaanderen of Antwerpen, laat maar weten. Ik rij toch.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Je mag een gewonnen spel altijd wegschenken.Seabie schreef:En de kast is al zo vol!
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
Hoeveel mensen hebben toegezegd dat ze komen?
- Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik heb het Vlooienspel nog liggen hier. Mag ik die wegschenken?Bart schreef:Je mag een gewonnen spel altijd wegschenken.Seabie schreef:En de kast is al zo vol!

- BaSL
- Team Bordspelmania
- BaSL
- Team Bordspelmania
Geen idee. Er zijn toezeggingen en 'misschientjes'. Ik verwacht een 20- tot 30tal mensen.16 Feet Pauly schreef:Hoeveel mensen hebben toegezegd dat ze komen?