En dan meer naar wat abstracte spellen of toch wat meer thema?
En ik neem aan dat je dus een aardig grote geluksfactor in het spel wil, zodat jij met goed spel van jouw kant alsnog van je vriendin kan verliezen?
En wat nog meer?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Ik neem aan dat het De Kolonisten van Catan: Het Kaartspel bedoelt en niet de nieuwe Het snelle kaartspel? Want als het vooral om speeltijd draait is de laatste natuurlijk wel een hele snelleFlash schreef:Als het thema van Kolonisten van Catan ook niet aanspreekt, dan zal ook het kaartspel geen uitkomst bieden. Maar als het puur gaat om de duur van het spel en de moeilijkheidsgraad, dan is het kaartspel zeker nog een optie.

En laat ik dan de eerste zijn die direct het KvC kaartspel afraadt.Flash schreef:Wij spelen ook regelmatig met twee personen. Als ik naar de eenvoudigere spellen kijk die dan op tafel komen, dan zijn dat:
- Roll through the Ages: is reeds eerder genoemd en beschreven;
- Machiavelli: relatief eenvoudig kaartspel
- Kolonisten van Catan kaartspel.
Als het thema van Kolonisten van Catan ook niet aanspreekt, dan zal ook het kaartspel geen uitkomst bieden. Maar als het puur gaat om de duur van het spel en de moeilijkheidsgraad, dan is het kaartspel zeker nog een optie.
Bord of kaartspellen, maakt mij niet zo uit.. Zoals ik met magic gemerkt heb, kan een kaartspel heel erg leuk zijnRobertopellizini schreef:Ben je meer op zoek naar bordspellen of kaartspellen?
En dan meer naar wat abstracte spellen of toch wat meer thema?
Robertopellizini schreef: En ik neem aan dat je dus een aardig grote geluksfactor in het spel wil, zodat jij met goed spel van jouw kant alsnog van je vriendin kan verliezen?
Ik zou het zo even niet weten..Robertopellizini schreef: En wat nog meer?
Wederom +1.Robertopellizini schreef:En laat ik dan de eerste zijn die direct het KvC kaartspel afraadt.
"don't stop" is dat "can't stop" ? Want ik kan geen don't stop op bgg vinden en ik dacht meteen daarbij aan can't storife schreef:
van wat recenter datum:
Rathot
Rozenkoning
Don't stop