Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik ga ook nog eens mee doen, het is weeral veel te lang geleden!
(Even wennen aan deze forum steil :p )
Welkom op het forum Jonathan misschien kan je je zelf even voorstellen en daar een nieuw topic van maken zodat iedereen je hier kan verwelkomen
Ha nee sorry, geen zin in Ik kom hier gewoon voor mij te amuseren met weerwolven net zoals ik dat deed op Bordspelplaza.
Weerwolven is trouwens een ideaal spelletje voor elkaar te leren kennen
ditterio schreef:Ik wil ook wel meedoen. Leuk weerzien met de oud-bordspelplaza-weerwolf-spelers syroit, bridget, rober en jonathan
Ha Ditterio Als ik mij goed herinner dan hebt gij ons een keer goed in het zak gezet bi weerwolven En wij maar geloven dat je burger was
Jonathan schreef:
Ha Ditterio Als ik mij goed herinner dan hebt gij ons een keer goed in het zak gezet bi weerwolven En wij maar geloven dat je burger was
Ssssssst... mijn tactieken niet verraden
En de allereerste keer dat ik online weerwolven speelde, dan was ik samen met u weerwolf. Ik weet niet meer of we dat spelletje hebben gewonnen, maar we waren toch een goed team