Verder heb ik ook Galaxy Trucker gespeeld. Een topspel! Het puzzelaspect onder tijdsdruk is zeer vermakelijk en vervolgens is het lachen als andermans (
BordspelManiaK: Inspiratieloos
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: BordspelManiaK: Inspiratieloos
Space Alert vond ik een erg leuk spel, maar het leek me wel een spel wat je heel vaak met dezelfde groep zou moeten spelen. Dat zal mij nooit gaan lukken, vandaar dat ik hem toch verkocht heb. Maar stiekem heb ik daar toch wel een beetje spijt van af en toe...
Verder heb ik ook Galaxy Trucker gespeeld. Een topspel! Het puzzelaspect onder tijdsdruk is zeer vermakelijk en vervolgens is het lachen als andermans (
) schepen kapot geschoten worden. Heerlijk!

Labels:
-
Svennos
- Team Bordspelmania
Re: BordspelManiaK: Inspiratieloos
De klassiekers van Knizia zijn goed doordachte spelmechanismen. Niet voor niets een "naam" in de spelwereld, naast een aantal anderen zoals Schacht, Friese, Kramer, Feld, enzovoort. Maar het weze toegegeven... de enorme hoeveelheid spellen die deze auteur de laatste tijd ontwerpt, gaat geheel ten koste van de kwaliteit ervan. Erg spijtig!
Geef mij dus maar een spel van Vlaada Chvatil, naar mijn mening zeker één van de betere spelauteurs van de laatste jaren. Ook de humor in de spelregels van sommige van zijn spellen, vind ik werkelijk top!
Geef mij dus maar een spel van Vlaada Chvatil, naar mijn mening zeker één van de betere spelauteurs van de laatste jaren. Ook de humor in de spelregels van sommige van zijn spellen, vind ik werkelijk top!