WK Bordspelmania Groep A
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Iznogoedh
- Professor Pimpel
Re: WK Bordspelmania Groep A
Gestemd op Pandemie en Stenen Tijdperk
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Pandemie en De Kathedraal. Al vind ik geen van de spellen in Groep A nou echte toppers...

- Father Vic
- Party Animal
Tegen Stenen Tijdperk is tegen mij. Dat win ik immers stee(n)vast.MikeBzonderpuntje schreef:1 stem TEGEN Stenen Tijdperk....)
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Oh? Dacht dat je avatar uit Tobago kwam...Father Vic schreef:Tegen Stenen Tijdperk is tegen mij. Dat win ik immers stee(n)vast.MikeBzonderpuntje schreef:1 stem TEGEN Stenen Tijdperk....)
Winnen vind ik trouwens zelf absoluut geen criterium voor een topspel. Ik heb ooit diverse potjes Carcassonne gewonnen, en desondanks nooit leuk gevonden.
- Father Vic
- Party Animal
Winnen is me ook niet echt van belang voor de waardering van een spel, hoor. Maar Stenen Tijdperk vind ik naast dat ik het leuk vind om het vaak te winnen ook gewoon steengoed ! Enig klein minpuntje is dat de dobbelworpen soms al te bepalend kunnen zijn. Dit had een klein beetje dichter bij mekaar mogen liggen. Aangepaste D6 zouden daarbij van pas komen. Zoals ik er hier liggen heb, gaande van 2 t/m 5 bijvoorbeeld.
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Contacteer:
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
De Kathedraal en Coloretto (en dus een net-niet stem voor Pandemie en Stenen Tijdperk).
-
Klaas
- Rooster Booster
Begrijp ook niet dat Hanzesteden zo laag staat, mijn keuze Hanzesteden en Trajan.
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
Ik begrijp de stemmen voor Small World niet. Ik vind het het meest overroepen spel ooit (na Monopoly dan). Tinners' Trail is vele malen leuker, maar waarschijnlijk minder bekend en daardoor ook minder populair 
- Robertopellizini
- Genius
Small World is eenvoudig, speelt snel, spreekt tot de verbinding en is heel toegankelijk.ditterio schreef:Ik begrijp de stemmen voor Small World niet. Ik vind het het meest overroepen spel ooit (na Monopoly dan). Tinners' Trail is vele malen leuker, maar waarschijnlijk minder bekend en daardoor ook minder populair
Tinners' Trail lijkt mij daarentegen echt niks.
Smaken verschillen gelukkig.
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Contacteer:
Inderdaad, smaken verschillen gelukkig, maar ik heb Small World al met 5 verschillende personen gespeeld en de eerste persoon die dit spel leuk vond, moet ik nog tegenkomenRobertopellizini schreef:Small World is eenvoudig, speelt snel, spreekt tot de verbinding en is heel toegankelijk.ditterio schreef:Ik begrijp de stemmen voor Small World niet. Ik vind het het meest overroepen spel ooit (na Monopoly dan). Tinners' Trail is vele malen leuker, maar waarschijnlijk minder bekend en daardoor ook minder populair
- Robertopellizini
- Genius
En ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die het spel niet leuk vond.ditterio schreef:Inderdaad, smaken verschillen gelukkig, maar ik heb Small World al met 5 verschillende personen gespeeld en de eerste persoon die dit spel leuk vond, moet ik nog tegenkomenRobertopellizini schreef:Small World is eenvoudig, speelt snel, spreekt tot de verbinding en is heel toegankelijk.ditterio schreef:Ik begrijp de stemmen voor Small World niet. Ik vind het het meest overroepen spel ooit (na Monopoly dan). Tinners' Trail is vele malen leuker, maar waarschijnlijk minder bekend en daardoor ook minder populair
Gelukkig verschillen ook spelgroepen
- rober
- Standaard moderator
Robertopellizini schreef:En ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die het spel niet leuk vond.ditterio schreef:Inderdaad, smaken verschillen gelukkig, maar ik heb Small World al met 5 verschillende personen gespeeld en de eerste persoon die dit spel leuk vond, moet ik nog tegenkomenRobertopellizini schreef:Small World is eenvoudig, speelt snel, spreekt tot de verbinding en is heel toegankelijk.ditterio schreef:Ik begrijp de stemmen voor Small World niet. Ik vind het het meest overroepen spel ooit (na Monopoly dan). Tinners' Trail is vele malen leuker, maar waarschijnlijk minder bekend en daardoor ook minder populair
Gelukkig verschillen ook spelgroepen
Misschien een keer afspreken dan?
Ik vind er namelijk ook niks aan.
All is fair in love, war and Carcassonne

- ditterio
- Grote Dalmuti
- Contacteer:
De winnaar in groep A is Stenen Tijdperk. Tweede plaats voor Pandemie.