Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MikeBzonderpuntje schreef:Bij gebrek aan beter: 2x op K2 graag. Dat mag best, want het staat ook in de titel. (is er eigenlijk een K1?)
Nee, maar K3 zou een Vlaamse tegenhanger zijn. Nu ja, twee derde Vlaams, één derde Nederlands. Die berg Josje zou naar het schijnt vlot te beklimmen zijn maar eens aan de top is het moeilijk er lang te blijven. Een goeie verstaander zal me wel begrijpen.
K2 is trouwens een voormalig Belgische zender. Nu ja, dat was denk ik Ka2, maar dat a-tje was een overbodige letter.
Father Vic schreef:
Nee, maar K3 zou een Vlaamse tegenhanger zijn. Nu ja, twee derde Vlaams, één derde Nederlands. Die berg Josje zou naar het schijnt vlot te beklimmen zijn maar eens aan de top is het moeilijk er lang te blijven. Een goeie verstaander zal me wel begrijpen.
Peter Hein schreef:Deze pool is nog verrassend spannend. Maar mensen, Catan is toch straatlengtes beter dan subtoppers of grauwe middenmoters als TuT, K2 en Yspahan?
Peter Hein schreef:Het was een retorische vraag. En dan nog het foute antwoord geven ook, tsk.
In het geval van K2 kan ik er zelfs nog inkomen. Heb echt niet begrepen wat mensen zien in dat spel. Maar beide andere spellen vind ik toch echt leuker.
EDIT: Ja ik reageer serieus en ik weet dat jou opmerking niet serieus was, maar Catan raakt bij mij altijd een gevoelige snaar.
Robertopellizini schreef:Mijns inziens terecht. 1x gespeeld. Zelden zo weinig plezier aan een overwinning beleefd.
Je moet je plezier ook niet uit de overwinning halen, maar uit het spel wat eraan vooraf gaat... je zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Kasper
En waarom stemmen mensen nog op Catan? Daar is iedereen toch al lang op uitgekeken? Om over Carcassonne nog maar te zwijgen, dat is nooit meer geweest dan grauwe middelmaat.