Gecancelde tv-series

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Gecancelde tv-series

Bericht door Suzan »

Pedro777 schreef: Ik hoop wel dat ze Game of Thrones volledig zullen doen. Natuurlijk moeten er wel nog een paar boeken bij komen maar als ze één boek per seizoen doen dan heeft George nog zo'n 4,5 jaar om de laatste twee delen af te werken.
Ik hoorde dat seizoen drie tot ongeveer de helft van boek 3 zal lopen.
Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof

Bericht door Jorrit »

Gecanceld of maar half uitgezonden beide irritant.

Lie to me werd telkens voor een of ander dansprogramma onderbroken en daarna opeens niet meer uitgezonden.

Hawaii 5-O is opeens weer overnieuw begonnen en wat ze hebben gedaan met NCSI los angeles is me helemaal een raadsel.. Door elkaar, overnieuw..
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Jorrit schreef: Hawaii 5-O is opeens weer overnieuw begonnen en wat ze hebben gedaan met NCSI los angeles is me helemaal een raadsel.. Door elkaar, overnieuw..
Leuk, zijn we ongemerkt beland bij een variant op dit topic: series die z.s.m. mogen sneuvelen. :twisted:
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Erwin schreef:
Jorrit schreef: Hawaii 5-O is opeens weer overnieuw begonnen en wat ze hebben gedaan met NCSI los angeles is me helemaal een raadsel.. Door elkaar, overnieuw..
Leuk, zijn we ongemerkt beland bij een variant op dit topic: series die z.s.m. mogen sneuvelen. :twisted:
Ik opteer voor alle sit-coms ter wereld...
Afbeelding
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Jorrit schreef: en wat ze hebben gedaan met NCSI los angeles is me helemaal een raadsel.. Door elkaar, overnieuw..
Zwaar iri ja, want ik vind het een heerlijke serie om naar te kijken...
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Willy the Kid schreef:
Erwin schreef:
Ik opteer voor alle sit-coms ter wereld...
Je bent niet goed wijs, misschien zou je er eens een paar moeten kijken, krijg je een gevoel voor humor van ;). Als how i met your mother stopt spring ik van de Erasmus brug... :D Legen... wait for it... Dairy!?

Maar met uitzendtijden e.d. hou ik vaak geen rekening zodra het in Amerika op de buis is geweest (of waar de serie ook vandaan moge komen) is het te downloaden, dus waarom nog wachten op een door reclame onderbroken versie...
Laatst gewijzigd door 16 Feet Pauly op vr 20 jul 2012, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

16 Feet Pauly schreef:Als how i met your mother stopt spring ik van de Erasmus brug... :D Legen... wait for it... Dairy!?

Maar met uitzendtijden enzo hou ik vaak geen rekening zodra het in Amerika op de buis is geweest (of waar de serie ook vandaan moge komen) is het te downloaden, dus waarom nog wachten op een door reclame onderbroken versie...
Die is inderdaad wel leuk om te kijken. Ik vond That 70's show ook erg leuk.
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

Een serie waar ze mee door hadden moeten gaan?
Space: Above and Beyond!

Maar 1 seizoen van gemaakt, dan eindigde in een geweldige cliffhanger. Maar helaas, toen bleken de kijkcijfers toch tegen te vallen.

En Firefly is ook een goed voorbeeld, ook omdat je weet dat ze het hele verhaal al af hadden. Waren dus ook echt van plan om de serie naar een paar seizoenen een echt eind te geven - iets dat veel andere series niet doen, maar gewoon door blijven lopen. 24 is daar een goed voorbeeld van, en Lost scoort ook hoog in die categorie.

Series die wel een echte afsluiting hebben? Buffy the Vampire Slayer en Angel!
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

Ik heb een tijdje The 4400 gekeken. Op de NL TV al gestopt, nog een seizoen uit USA kunnen downloaden en nu helemaal van mijn radar verdwenen.

HBO schijnt een hele goeie zender te zijn met erg mooie series, ik heb er een aantal gezien tijdens mijn tijdelijke HBO proefabonnement. Iemand die hier fan van is?
Boardwalk Empire, XIII:The Series en John Adams leken me wel wat.
Everybody has the right to play...
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Suzan schreef:
Pedro777 schreef: Ik hoop wel dat ze Game of Thrones volledig zullen doen. Natuurlijk moeten er wel nog een paar boeken bij komen maar als ze één boek per seizoen doen dan heeft George nog zo'n 4,5 jaar om de laatste twee delen af te werken.
Ik hoorde dat seizoen drie tot ongeveer de helft van boek 3 zal lopen.
Dat hoorde ik ook. Boek 3 bestaat ook uit twee delen dus ik had wel verwacht dat ze voor boek 3 twee seizoenen nodig zouden hebben. Boek 5 bestaat ook uit twee delen dus dat zullen ook weer twee seizoenen worden. Maar ik weet niet of ze een serie negen seizoenen lang zullen kunnen trekken. Laat ons hopen.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

16 Feet Pauly schreef:Legen... wait for it... Dairy!?
Ik dacht al, die humor van jou komt me bekend voor. :wtf:
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Wyckyd schreef:Series die wel een echte afsluiting hebben? Buffy the Vampire Slayer en Angel!
Angel n.m.m. niet, daar is geforceerd naar het (afgewongen) einde toe gewerkt.
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Wyckyd schreef: En Firefly is ook een goed voorbeeld, ook omdat je weet dat ze het hele verhaal al af hadden. Waren dus ook echt van plan om de serie naar een paar seizoenen een echt eind te geven - iets dat veel andere series niet doen, maar gewoon door blijven lopen. 24 is daar een goed voorbeeld van, en Lost scoort ook hoog in die categorie.
Lost was volgens mij gewoon een kwestie van hoe-gaan-we-hier-in-vredesnaam-een-fatsoenlijk-einde-aan-breien.
cymric schreef:
BaSL schreef:Het enige wat ik jammer vind is dat Carnivale niet is vervolgd. Verder ben ik een matige TV kijker. En series als 24, Rome of Frost zijn allemaal netjes per seizoen afgerond. Geen probleem, dus.
Maar zeker 24 werd na een tijd ook wel knap irritant. Hoeveel terroristen, invallen van vreemde mogendheden en presidentiële complotten moest Jack 'The End Justifies The Means' Bauer wel niet oplossen?
:D Knap toch, van die oude man! Het werd inderdaad steeds gekker. Maar als ik het me goed herinner waren ze al heel snel (seizoen 5?) met het melden van een eindseizoen. Er werd al heel snel duidelijk dat er een film zou komen en in totaal 8 seizoenen. En dan moet je wel door ook...
Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Erwin schreef:
Wyckyd schreef:Series die wel een echte afsluiting hebben? Buffy the Vampire Slayer en Angel!
Angel n.m.m. niet, daar is geforceerd naar het (afgewongen) einde toe gewerkt.
Beide series zijn overigens voortgezet in comic vorm. Einde van buffy vond ik ook beter dan van angel.

The 4400 was ook een goede serie. Voor mijn gevoel een beetje de voorloper van Heroes.
Davio
Nederlands Kampioen Dominion 2012

Bericht door Davio »

16 Feet Pauly schreef:Ik moet Firefly nog altijd een keertje kijken inderdaad!? :o.

Verder had ik toen bij Heroes het gevoel dat ze maar wat aan't doen waren na het eerste seizoen. Zo een raar geconstrueerde halve seizoen in seizoen 2 en 3. Super vaag, was natuurlijk ook ten tijden van die grote schrijvers staking in Amerika. Dus toen lag alles op zijn kop. heeft die serie wel de kop gekost ;).
Ach, ik had zelf nog wel een redelijk vervolg kunnen schrijven.

Ze hebben die serie echt een beetje verkracht met de slechtste schrijvers die ze konden vinden, zo zonde.