Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Bored Gaymer schreef:(Op amazon.de en Days Of Wonder zelf tussen de 50 en 60 euro.)
Waauw, en dan te bedenken dat ze die enkele jaren geleden tegen 20€ door de ramen gooiden omdat ze er niet vanaf geraakten. Blij dat ik er toen eentje bemachtigd heb.
Wél een goed familiespel in ieder geval, heel populair bij de verschillende vriendengroepen waar ik wel eens een spel mee op tafel gooi. En ik speel het zelf ook met plezier.
Bored Gaymer schreef:(Op amazon.de en Days Of Wonder zelf tussen de 50 en 60 euro.)
Waauw, en dan te bedenken dat ze die enkele jaren geleden tegen 20€ door de ramen gooiden omdat ze er niet vanaf geraakten. Blij dat ik er toen eentje bemachtigd heb.
Wél een goed familiespel in ieder geval, heel populair bij de verschillende vriendengroepen waar ik wel eens een spel mee op tafel gooi. En ik speel het zelf ook met plezier.
Het spel ziet er natuurlijk prachtig uit, zoals alle Days of Wonder spellen. Dit is trouwens de heruitgave van 2012.
We hebben het 1 avond geprobeerd, twee potjes, maar kwam in onze groep niet uit de verf. Erg jammer, want heb er zelf dus de hoofdprijs voor betaald. In onze groep houden we het maar bij Cluedo
Bored Gaymer schreef:- Mystery Of The Abbey
36 euro 38 euro inclusief DHL verzending
35 euro bij ophalen
Pakket #1 Small World: Underground
Small World: Realms
58 euro 60 euro inclusief DHL verzending
56 euro bij ophalen
Pakket #2 Small World
Grand Dames Of Small World
Cursed!
Be Not Afraid...
Tales And Legends
75 euro 77 euro inclusief DHL verzending
72 euro bij ophalen
Pakket #3 Small World
Grand Dames
Cursed!
Be Not Afraid...
Tales And Legends
Realms
Small World: Underground
130 euro, inclusief DHL verzending
Pakket #4 Small World
Grand Dames
Cursed!
Be Not Afraid...
Tales And Legends
Realms
Small World: Underground
Small World: Tunnels - OOP (geseald)
Small World: Necromancer Island - OOP (nooit mee gespeeld)
(Engels/Multi-language, Days Of Wonder, ZGAN, 160 euro inclusief DHL verzending) 150 euro bij ophalen!