Misschien handig als iedereen even dat stuk extra kwoot uit z'n bijdrage vist?
Het kan, inderdaad, maar ik vind het geen handige oplossing. Ten eerste vereist het meer werk: ik kan nu gewoon door klikken op de juiste plaats in een overzichtstabel een enkele sessie toevoegen; als ik een '0,01'-sessie wil toevoegen moet ik specifiek het uitgebreide venstertje openen. Wil ik meerdere sessies toevoegen, moet ik voor elke '0,01'-sessie dat venster opnieuw openen terwijl ik bij 'hele' sessies of net zo vaak klik als ik heb gespeeld, of één keer dat venster open en het juiste aantal eenmalig invul.
Bovendien moet je je nog maar afvragen of deze truc de overzetting naar het nieuwe BGG overleeft. Een 'halve sessie' heeft immers een daadwerkelijke betekenis.
Dus sorry, maar nee: ik voer wel dubbel in en reken de zaak dan achteraf netjes uit.
Vraag over BGG
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Vraag over BGG
Ik voer mijn "gespeeld" data tegenwoordig in via een app op m'n telefoon en die doet ook niet aan 0.01.
Ik heb het nu 1x geprobeerd om te zien hoe de statistieken eruit komen te zien, en ook om te zien hoe friendless erop reageert, maar ik denk niet dat ik het consequent ga doorvoeren.
Van spellen die ik alleen nog maar met uitbreiding speel (Ticket to Ride met USA 1910, King of Tokyo met de promo-kaarten, Dominion) log ik alleen het basisspel. Bij uitbreidingen die ik zelden speel, log ik alleen de uitbreiding. Het is niet consequent, maar ik kan in elk geval direct zien hoeveel potjes ik totaal gespeeld heb.
Ik weet nog wel een betere oplossing voor dit probleem, waar mijn portemonnee ook blij mee gaat zijn: geen uitbreidingen meer kopen!
Ik heb het nu 1x geprobeerd om te zien hoe de statistieken eruit komen te zien, en ook om te zien hoe friendless erop reageert, maar ik denk niet dat ik het consequent ga doorvoeren.
Van spellen die ik alleen nog maar met uitbreiding speel (Ticket to Ride met USA 1910, King of Tokyo met de promo-kaarten, Dominion) log ik alleen het basisspel. Bij uitbreidingen die ik zelden speel, log ik alleen de uitbreiding. Het is niet consequent, maar ik kan in elk geval direct zien hoeveel potjes ik totaal gespeeld heb.
Ik weet nog wel een betere oplossing voor dit probleem, waar mijn portemonnee ook blij mee gaat zijn: geen uitbreidingen meer kopen!
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: Vraag over BGG
Jep, het telt op. Dus 100 potjes van 0.01 is uiteindelijk 1x gespeeld. En inderdaad, het is afwachten wat er na de update gebeurt. Hopelijk is er dan een mooie oplossing toegevoegd.