Ik wil geen discussies hierover voeren. Mijn club is niet 100% Ameritrash, maar het heeft wel een prominente rol in de club.
Het was geen aanval op jou, meer een vriendelijk verzoek om je te wijzen op het idee dat ik de thread had geopend voor mijn eigen promotie. Ik zal de titel binnenkort aanpassen, zodat dit in de toekomst geen verdere verwarring geeft.
Spellenclub in Amsterdam (SC Cultes des Goules)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
meijerc
- Burgemeester
Re: Spellenclub in Amsterdam
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
Richard van Vugt
- Garnaal
...Ik heb nog nooit gehoord dat mensen een publieke, voor iedereen toegankelijke thread claimen. Bizar!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
meijerc
- Burgemeester
Welkom bij de thread waar het wel gebeurd. 
Ik hoop dat jouw attitude richting mij/ deze thread geen nadelige gevolgen heeft voor je wervingsactie. Zo toch vervelend zijn als mensen je als negatief ervaren.
Ik hoop dat jouw attitude richting mij/ deze thread geen nadelige gevolgen heeft voor je wervingsactie. Zo toch vervelend zijn als mensen je als negatief ervaren.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
meijerc
- Burgemeester
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Re: Spellenclub in Amsterdam (SC Cultes des Goules)
Nee hoor, ons motto is 'semper ridere', 'altijd lachen'!
En dat doe ik vaak en graag, gisteren ook weer, bij een eerste pot 'Asgard' die eerder een ontdekkingstocht was. Daar werden onbedoeld fouten gemaakt die tot veel hilariteit leidden. Het was een gezellige avond!
En dat doe ik vaak en graag, gisteren ook weer, bij een eerste pot 'Asgard' die eerder een ontdekkingstocht was. Daar werden onbedoeld fouten gemaakt die tot veel hilariteit leidden. Het was een gezellige avond!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'