Dat geloof ik direct! Wie weet welke mensen ik allemaal nog leer kennen op 2 februari die allemaal mee willen doen.Erwin schreef:Formeer een team met leuke lui die er ook zo over denken. Dan heb je vast een geslaagd evenement.Flash schreef:Lijkt mij erg leuk, maar ik vraag mij af of ik daar competitief genoeg voor ben. Bij de NK Kolonisten maakt dat niet zoveel uit omdat je daar voor jezelf speelt, maar hier speel je dan in teamverband.
NK Bordspellen 11 mei 2013
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flash
- Wu Feng
Re: NK Bordspellen 11 mei 2013
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik kan je vertellen uit ervaring: ook in teamverband spelen is erg leuk!Flash schreef:Lijkt mij erg leuk, maar ik vraag mij af of ik daar competitief genoeg voor ben. Bij de NK Kolonisten maakt dat niet zoveel uit omdat je daar voor jezelf speelt, maar hier speel je dan in teamverband.Dierik schreef:Leuke spellen dit jaar. Het begint bij mij nu echt te kriebelen.
Misschien een leuk idee om met een BSM-team mee te doen.
En Edo heb ik in Essen al eens gespeeld, was toen niet erg overtuigd van het spel maar er waren natuurlijk ook zoveel andere leuke dingen daar. Ben benieuwd wat ik er nu van vind na een aantal keer spelen!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Flash
- Wu Feng
Ja, daar twijfel ik ook niet aan hoor! Het is meer dat als er drie fanatiekelingen meedoen die echt voor de eerste plek gaan en ik daar voor de lol meespeel dan 'verpest' ik het voor de rest van het team.humske schreef: ik kan je vertellen uit ervaring: ook in teamverband spelen is erg leuk!
Vandaar dat ik dan - zoals Erwin als zei - een team van gelijkgezinden moet vinden!
-
aicirtap
- Critico
gister tournay en edo gespeeld, ik had niet direct zoiets van die ga ik nog een 2de keer spelen
het dorp is wel leuk!
en coney island ken ik niet.
het dorp is wel leuk!
en coney island ken ik niet.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!