Jawel hoor, wielrennen kijken kan erg leuk zijn.
Kort filmpje en commentaar in DWDD vond ik erg vermakelijk.
Helaas kan ik niet alleen het fragment knippen. Hier is de hele uitzending van DWDD! Maar je vind het filmpje waar het mij om gaat meteen in het begin, vanaf 2.45. De rest van de uitzending gaat het niet meer over wielrennen hoor, alleen het eerste stukje.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/216209
Wielrennen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Wielrennen
Everybody has the right to play...
-
WeckoJ
- Veenboer
Degenkolb dus inderdaad kopman bij Argos en bij Blanco Renshaw/Slagter. Ben zeer benieuwd, toch altijd iets bijzonders vind ik... La Primavera!WeckoJ schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt, laatste jaren zijn we weinig verwend. Ben trouwens wel benieuwd of Kittel/Degenkolb mee gaan kunnen in San Remo as zondag. Dat is denk ik zo'n beetje de enige kans op 'Nederlands' succes in San Remo. Bos... hij is geloof ik wel redelijk in vorm maar of die MSR aan kan moet ik zien. Ik weet ook de selectie niet eigenlijk, dus wie weet doet die wel niet mee. Boom/Langeveld/Terpstra zouden misschien met een aanval iets kunnen doen maar dat is slechts ijdele hoop vermoed ik.Dierik schreef:En let op, Blanco gaat nog mooie dingen laten zien!
Ik denk dat de grootste kanshebber Sagan is, met daarachter Greipel, Cavendish, Boasson Hagen.
-
zodiak
- Professor Pimpel
Het heerlijkste vind ik zondags s'morgen zelf op de racefiets en bekaf op de bank wielrennen kijken. En dan maar hopen dat je net niet wegdompelt tijdens de finish en wakker wordt als de winnaar op het podium staat
.
Tijdens San Remo helaas niet heel de middag op de bank. De laatste 30 - 45 minuten is genoeg bij deze koers.
Tijdens San Remo helaas niet heel de middag op de bank. De laatste 30 - 45 minuten is genoeg bij deze koers.

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Mooie Holland Sport over La Primavera, eergisteren.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331411
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331411

-
WeckoJ
- Veenboer
Sagan dus toch 'verloren' in MSR. Knap van Ciolek!
Gesink lijkt nu wel goed bij de les in Catalonië, ben benieuwd of Blanco nu ook daadwerkelijk wat in de melk te brokkelen heeft wat betreft het algemeen klassement.
Ook komt de E3-Prijs Harelbeke en Gent-Wevelgem er aan. Kanshebbers Sagan, Boonen, Cancellara, voor die eerste en voor de 2e meer de sprinters: Sagan, Cavendish, Greipel?
Kan Boom zijn goede vorm nu ook laten zien in kasseienklassiekers, is Sep Vanmarcke al weer een beetje hersteld, ben benieuwd.
Gesink lijkt nu wel goed bij de les in Catalonië, ben benieuwd of Blanco nu ook daadwerkelijk wat in de melk te brokkelen heeft wat betreft het algemeen klassement.
Ook komt de E3-Prijs Harelbeke en Gent-Wevelgem er aan. Kanshebbers Sagan, Boonen, Cancellara, voor die eerste en voor de 2e meer de sprinters: Sagan, Cavendish, Greipel?
Kan Boom zijn goede vorm nu ook laten zien in kasseienklassiekers, is Sep Vanmarcke al weer een beetje hersteld, ben benieuwd.
-
Oxyligen
- Regenmaker
Gatto wint Dwars door Vlaanderen niet te vergeten.
En de winnaar van Milaan-San Remo heet trouwens: 'tsjowek' en niet 'zieoolek'
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ooohh, ik dacht dat em Ciolek heette !!!!Oxyligen schreef:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
WeckoJ
- Veenboer
En Gesink voorlopig 7e (op 36 sec) in Catalonië, alwaar Quintana de 3e etappe heeft gewonnen vandaag,
-
WeckoJ
- Veenboer
Cancellara was erg goed vandaag, te vroeg of gaat die Vlaanderen en Roubaix ook hoge ogen gooien? Ik denk dat laatste. Boonen nog niet helemaal top. Langeveld zat er trouwens goed bij, Boom daarentegen net niet. Benieuwd of Boom in de ronde wel mee kan. Roubaix heeft die al wel bewezen goed te kunnen. Vacansoleil leek wel telkens een stap te laat, maar wie weet komt dat nog goed. Zondag Gent-Wevelgem... Kan Sagan dit keer wel winnen of wordt het Cavendish of Greipel, misschien Degenkolb? Of wordt het een aanvaller; Boom dan misschien?
Overigens is het morgen de laatste etappe in Catalonië volgens mij. Gesink staat daar 6e, Dan Martin eerste na het wegvallen van Valverde. Niet onaardig een 6e plek, zijn ook punten die Blanco wel kan gebruiken!
Overigens is het morgen de laatste etappe in Catalonië volgens mij. Gesink staat daar 6e, Dan Martin eerste na het wegvallen van Valverde. Niet onaardig een 6e plek, zijn ook punten die Blanco wel kan gebruiken!