Mm als je klok stuk is kan hte niet meer echt gespeeld worden nee... De mijne is van de koninginnedag afgekomen en doet het gelukkig nog prima! (en dat voor slechts 3 euro)ditterio schreef:Ik heb gestemd op Demarrage! en Veilingmeesters van Amsterdam.
De Veilingmeesters van Amsterdam komt niet vaak meer op tafel omdat mijn klok stuk is. Ondanks de klok die snel stuk gaat, is dit een heel goed spel!
.
WK Bordspelmania II poule 10
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: WK Bordspelmania II poule 10
~ Always look on the bright side of life ~

- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Wij gebruikten een chronometer, maar dat is toch niet hetzelfde...humske schreef:Mm als je klok stuk is kan hte niet meer echt gespeeld worden nee... De mijne is van de koninginnedag afgekomen en doet het gelukkig nog prima! (en dat voor slechts 3 euro)ditterio schreef:Ik heb gestemd op Demarrage! en Veilingmeesters van Amsterdam.
De Veilingmeesters van Amsterdam komt niet vaak meer op tafel omdat mijn klok stuk is. Ondanks de klok die snel stuk gaat, is dit een heel goed spel!
.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
enkel qwixx uit dit rijtje, drum&roll nog niet gespeeld maar wel al veel goeds over gehoord
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
Heersers Der Woestijn wint. Tweede plaats voor Scotland Yard.