Essen 2013: prijzen, hallenindeling en meer
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
WeckoJ
- Veenboer
Re: Essen: prijzen, hallenindeling en meer
Ik ben er nog nooit geweest maar wil eigenlijk ook wel gaan dit jaar als het uitkomt.
De datum is trouwens: 24-10/27-10 want dat stond volgens mij nog nergens hier.
De datum is trouwens: 24-10/27-10 want dat stond volgens mij nog nergens hier.
Labels:
-
Het Geel Pionneke
- Rooster Booster
Had er iemand hier al graag een plannetje ?
Hier is hal 1.
Hier is hal 1.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Da's mooi, een pinautomaat naast ingang Zuid.
-
Bellegar
- Veenboer
da's niet mooi. Naast de ingang gaan de meesten pinnen, dus die automaat is keidrukErwin schreef:Da's mooi, een pinautomaat naast ingang Zuid.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Ik neem aan dat de pinautomaat bij ingang Oost er ook nog wel is. Is wel iets verder lopen natuurlijk, maar daarentegen vast wel rustig.Bellegar schreef:da's niet mooi. Naast de ingang gaan de meesten pinnen, dus die automaat is keidrukErwin schreef:Da's mooi, een pinautomaat naast ingang Zuid.
Of je gaat naar een pinautomaat in je eigen stad/dorp voordat je naar Essen afreist.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Welnee, woensdagmorgen is er nooit een rij.Bellegar schreef:da's niet mooi. Naast de ingang gaan de meesten pinnen, dus die automaat is keidruk
-
janeway
- Rooster Booster
Dat is om te voorkomen dat mensen teveel kopen, inperken van verslaving :-pBellegar schreef:da's niet mooi. Naast de ingang gaan de meesten pinnen, dus die automaat is keidrukErwin schreef:Da's mooi, een pinautomaat naast ingang Zuid.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Wat is dat nou weer voor off-topic info!!? dat doe ik nooit!!!Bartjes! schreef:Als ik naar 't buikje van mijn vrouw kijk, geloof ik niet dat ontkennen nog zin heeftDierik schreef: Ik ken er trouwens nog een die daardoor verstek moet laten gaan of niet Bartjes?![]()
25 oktober exact is de uitgerekende datum.
Gaat ie gewoon niet naar Essen dit jaar? Heeft ie een keer vrij met Essen, blijft ie thuis!!? Echt hè!! Ik wens je alleszins een prettige bevalling toe, ook al hoef je alleen maar te kijken;), voor de vrouw ook natuurlijk. Ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt en ik weet ook niet of jij dat al weet, maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Hoe kan een KLEIN menneke nou naar jou vernoemd worden????!!!16 Feet Pauly schreef:maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt, mijn zegen heb je.

-
Bartjes!
- Uitgever
Paul, menneke toch! Ik moet je toch teleurstellen. It's a girl...16 Feet Pauly schreef: Wat is dat nou weer voor off-topic info!!? dat doe ik nooit!!!
Gaat ie gewoon niet naar Essen dit jaar? Heeft ie een keer vrij met Essen, blijft ie thuis!!? Echt hè!! Ik wens je alleszins een prettige bevalling toe, ook al hoef je alleen maar te kijken;), voor de vrouw ook natuurlijk. Ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt en ik weet ook niet of jij dat al weet, maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt, mijn zegen heb je.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Paulien......Bartjes! schreef:Paul, menneke toch! Ik moet je toch teleurstellen. It's a girl...16 Feet Pauly schreef: Wat is dat nou weer voor off-topic info!!? dat doe ik nooit!!!
Gaat ie gewoon niet naar Essen dit jaar? Heeft ie een keer vrij met Essen, blijft ie thuis!!? Echt hè!! Ik wens je alleszins een prettige bevalling toe, ook al hoef je alleen maar te kijken;), voor de vrouw ook natuurlijk. Ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt en ik weet ook niet of jij dat al weet, maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt, mijn zegen heb je.
-
Bartjes!
- Uitgever
Willy the Kid schreef: Paulien......
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Dat is inside info tussen mij en bartTjoek schreef:Hoe kan een KLEIN menneke nou naar jou vernoemd worden????!!!16 Feet Pauly schreef:maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt, mijn zegen heb je.
Wat willy zegt, of Paula
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Bespaar ons de details16 Feet Pauly schreef:Tjoek schreef:Hoe kan een KLEIN menneke nou naar jou vernoemd worden????!!!16 Feet Pauly schreef:maarrrr ik vind het niet erg als je het kleine menneke Paultje noemt, mijn zegen heb je.

-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
16 inch Paulien ofzo....
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.