Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik zou graag bijvoorbeeld zien dat je wel al je bgg account zou kunnen koppelen, maar misschien nog niet alle functionaliteiten of je volledige data kan binnenhalen.
Hierdoor zou ik met ScorePal wel kunnen kijken of die optie mij bevalt, nu moet ik voor 3 euro gokken of het is wat ik zoek of handmatig van alles toevoegen wat ik later dan weer zou moeten samenvoegen met bgg? Dat vind ik in deze opzet wat jammer.
Wacht met smart op de Android BG Stats app en ja als die bevalt ga ik daar zeker voor betalen
Hiervoor zou je moeten je collectie 'owned' importeren van BGG (sowieso nuttig om plays te loggen) en een filter 'in collectie'+'0 plays' nodig hebben.
Haalbaar? Het zou mij alleszins over de streep trekken om de challenges in-app purchase te nemen.
Hiervoor zou je moeten je collectie 'owned' importeren van BGG (sowieso nuttig om plays te loggen) en een filter 'in collectie'+'0 plays' nodig hebben.
Haalbaar? Het zou mij alleszins over de streep trekken om de challenges in-app purchase te nemen.
Je kan je ongespeelde spellen in de app toevoegen en dan in een challenge zetten.
Er wordt nu gewerkt aan de Android versie, met voorlopig waarschijnlijk vooral kleine verbeteringen en bugfixes in de iOS versie. Als je in de toekomst graag bepaalde features ziet, dan kan je het best op BGG even stemmen, dan krijgen we een beter beeld van welke dingen het meest gewenst zijn.
Het raten van spellen zou dan onder Collection Management vallen, en uitbreidingen onder Expansion support.
New in version 2.2, which is now available: Import of games from BoardGameGeek.
You can now import your owned games, wishlist, or other part of your BGG collection as games in the app. This is a one-way import for now, there is no collection management (yet) and games cannot be set to owned etc. The owned or wishlist status is not imported, just the games.
Of course the usual bug fixes are included as well.
Hoi Suzan en Eerko,
Wat is het nut van importeren van je collectie in BG Stats (behalve sneller loggen van een spel dat je niet eerder in de app hebt toegevoegd)? Voordat ik de import (van 600+) spellen doe, wil ik graag weten hoe ze terecht gaan komen in de app.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
mazinho schreef:
Hoi Suzan en Eerko,
Wat is het nut van importeren van je collectie in BG Stats (behalve sneller loggen van een spel dat je niet eerder in de app hebt toegevoegd)? Voordat ik de import (van 600+) spellen doe, wil ik graag weten hoe ze terecht gaan komen in de app.
Dat is het enige nut nu, daar is veel vraag naar.
Ze komen in je lijst van Games in de app, alsof je ze stuk voor stuk met de hand zou hebben toegevoegd. Er zal uiteraard bij staan dat je 0 plays hebt, als je ze nog niet in de app had.