De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Ik heb mijn vragen bij de schuld van wyckyd, maar we zullen zien... Benieuwd of syorit en co me deze nacht opnieuw zullen laten leven 
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Sorry, is er gisteravond niet van gekomen om te schrijven.......
Inderdaad is het nu een gelijkstand. De burgemeester heeft gekozen.
We zetten Wyckyd op de brandstapel (nee, hij past niet op de barbecue). Met de Barbecue-aanmaakblokjes van Pieter.schutz gaat de vlam er lekker snel in.
Het is nog geen volle maan, maar van pijn en emotie zien we Wyckyd in een weerwolf transformeren. De vlammen slaan goed uit en korte tijd later is er niets van Wyckyd over.
De dorpsbewoners doen zich tegoed aan het vlees op de barbecue van Pieter.schutz. Het vlees van Wyckyd stinkt heel erg en zullen we maar niet eten, het is een soort vergiftigd of besmet. Een dode weerwolf blijft een weerwolf natuurlijk hè?
Inderdaad is het nu een gelijkstand. De burgemeester heeft gekozen.
Alle dorpsbewoners verzamelen zich in de tuin van pieter.schutz. Dorpelingen Syroit, Rober, Flash en Kezuskrijst maken een brandstapel in het midden. Misth had gelukkig weer wat hout gesprokkeld want het was nagenoeg op.Misth schreef:Ik stem Wyckyd eruit als doorslaggevende stem omdat met alle verdenkingen ik me daar het meest in kan vinden en zoals ik al aangaf dacht dat ditterio er niet meer was geweest als Syroit een weerwolf zou zijn. Ik vond de keus erg moeilijk en hoop dat we 1 van de daders op de brandstapel zetten en geen onschuldige burger.
We zetten Wyckyd op de brandstapel (nee, hij past niet op de barbecue). Met de Barbecue-aanmaakblokjes van Pieter.schutz gaat de vlam er lekker snel in.
Het is nog geen volle maan, maar van pijn en emotie zien we Wyckyd in een weerwolf transformeren. De vlammen slaan goed uit en korte tijd later is er niets van Wyckyd over.
De dorpsbewoners doen zich tegoed aan het vlees op de barbecue van Pieter.schutz. Het vlees van Wyckyd stinkt heel erg en zullen we maar niet eten, het is een soort vergiftigd of besmet. Een dode weerwolf blijft een weerwolf natuurlijk hè?
Everybody has the right to play...
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Woehoeee! Dat is goed nieuws! 
-
Flash
- Wu Feng
Pfffff, we hebben in elk geval geen onschuldige veroordeeld tot de brandstapel. Dus dat is goed nieuws. Ook mijn complimenten aan onze burgemeester, die de moeilijke taak had om één van de twee gegadigden te laten branden en zijn verantwoordelijkheid heeft genomen.
Ik ga nog even een stukje vlees van de barbeque halen bij pieter.schutz.
Ik ga nog even een stukje vlees van de barbeque halen bij pieter.schutz.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Eindelijk nog eens goed nieuws. Gelukkige kon de burgemeester wel mijn onschuld inzien en heeft hij voor het kwade gekozen. Wyckyd, dit is onze wraak.
En nu genieten van een welverdiende nachtrust na deze emotionele en zware dag.
-
Bridget
- Phoenix
Na een verfrissende douche en een stevig ontbijt kan ik jullie vertellen wat er vannacht is gebeurd.
Het is erg laat geworden bij Pieter.schutz in de tuin. Veel mensen hadden een slok te veel op. Niemand weet meer precies wat er gebeurd is en vooral 1 persoon is er met schrammen en bulten en een knappe hoofdpijn, maar toch goed vanaf gekomen.
Iemand de film Hangover of Hangover 2 gezien? Dat effect....
De volgende ochtend moeten we een paar vuilniszakken gaan halen en de hele tuin ontdoen van de achtergelaten rotzooi en lege drankflessen. Daar kunnen we pieter.schutz toch niet mee laten zitten.
Gisteravond hebben de dorpsbewoners wel een besluit genomen. Er moet meer als 1 wolf in het dorp zitten, die verantwoordelijk is voor de dood van Humske. Dat kan Wyckyd niet alleen op zijn geweten hebben...
Daarom toch een nieuwe stemronde voor een nieuwe brandstapel.
Deadline maandag 4 juni 20.00 uur.
Het is erg laat geworden bij Pieter.schutz in de tuin. Veel mensen hadden een slok te veel op. Niemand weet meer precies wat er gebeurd is en vooral 1 persoon is er met schrammen en bulten en een knappe hoofdpijn, maar toch goed vanaf gekomen.
Iemand de film Hangover of Hangover 2 gezien? Dat effect....
De volgende ochtend moeten we een paar vuilniszakken gaan halen en de hele tuin ontdoen van de achtergelaten rotzooi en lege drankflessen. Daar kunnen we pieter.schutz toch niet mee laten zitten.
Gisteravond hebben de dorpsbewoners wel een besluit genomen. Er moet meer als 1 wolf in het dorp zitten, die verantwoordelijk is voor de dood van Humske. Dat kan Wyckyd niet alleen op zijn geweten hebben...
Daarom toch een nieuwe stemronde voor een nieuwe brandstapel.
Deadline maandag 4 juni 20.00 uur.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Zo dat was hard werken zo'n brandstapel maken en die drie flessen sherry van gisteravond maakt het ook niet beter......
Ik denk dat ik vandaag maar even ga bijkomen van al die euforie, ik moet tenslotte de volgende dagen hard aan het werk wil de burgemeester mij niet weer beschuldigen.....
Ondertussen doet Dittero hard zijn best om Syorit te beschuldigen. Ik vraag mijzelf af wat hierachter zit. Is het een tactiek van een weerwolf? We weten ondertussen wel dat onze burgervader geen weerwolf is, dus wij inwoners van Wakkerdam hebben een goede keuze gemaakt.
Ik denk dat ik vandaag maar even ga bijkomen van al die euforie, ik moet tenslotte de volgende dagen hard aan het werk wil de burgemeester mij niet weer beschuldigen.....
Ondertussen doet Dittero hard zijn best om Syorit te beschuldigen. Ik vraag mijzelf af wat hierachter zit. Is het een tactiek van een weerwolf? We weten ondertussen wel dat onze burgervader geen weerwolf is, dus wij inwoners van Wakkerdam hebben een goede keuze gemaakt.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Het spijt me Syroit, ik heb een grote fout begaan :/syroit schreef:Eindelijk nog eens goed nieuws. Gelukkige kon de burgemeester wel mijn onschuld inzien en heeft hij voor het kwade gekozen. Wyckyd, dit is onze wraak.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Is er iemand die mee houd wilt gaan halen, want anders komen we er vannacht niet..
Is er nog soep rober? Ik heb anders echt nog wel best veel honger!
Is er nog soep rober? Ik heb anders echt nog wel best veel honger!
-
rober
- Standaard moderator
De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Er is zeker nog soep Jonathan. Ik zal een kop voor je inschenken. Ik ga wel mee hout halen zo, want ik vrees dat we een aardige bussel nodig hebben.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
ditterio
- Grote Dalmuti
Dus bij deze: ik plaats Misth op de brandstapel!
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Ik stem ook op Mitsh ik weet dat hij de wolf is en ik weet dat er minstens nog een paar andere in het spel zijn die dat ook weten.
Ik had alle vertrouwen in hem tot ik dit ben te weten gekomen!
Ik had alle vertrouwen in hem tot ik dit ben te weten gekomen!
-
Jonathan
- Jakkiebak!
....
Laatst gewijzigd door Jonathan op za 02 jun 2012, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bridget
- Phoenix
Mededeling voor iedereen:
Het spel moet tot het einde eerlijk gespeeld worden. Als je denkt dat je weet hoe het zit, wie de wolven zijn, of andere verdeling van de rollen, houdt dit voor je!
Van het begin tot het eind van het spel moeten mensen op eerlijke manier beschuldigingen uiten en verweer kunnen geven.
Pas als een karakter overlijdt in het spel in de nacht of op de brandstapel, is er zekerheid over welke rol de speler had. Dit wordt door de spelleider bekend gemaakt.
Het spel moet tot het einde eerlijk gespeeld worden. Als je denkt dat je weet hoe het zit, wie de wolven zijn, of andere verdeling van de rollen, houdt dit voor je!
Van het begin tot het eind van het spel moeten mensen op eerlijke manier beschuldigingen uiten en verweer kunnen geven.
Pas als een karakter overlijdt in het spel in de nacht of op de brandstapel, is er zekerheid over welke rol de speler had. Dit wordt door de spelleider bekend gemaakt.
Laatst gewijzigd door Bridget op za 02 jun 2012, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Nou, deze inwoner van Wakkerdam snapt er geen pannekoek meer van. Hoe kan misth een slechterik zijn als hij zojuist een wolf op de brandstapel heeft gedirigeerd?
Duidelijk voor mij is dat Jonathan of dittero op de brandstapel mogen, die
Lijken mij sowieso onder 1 petje te spelen. Wie van de twee eerst mag, daar ga ik nog even over denken.
Duidelijk voor mij is dat Jonathan of dittero op de brandstapel mogen, die
Lijken mij sowieso onder 1 petje te spelen. Wie van de twee eerst mag, daar ga ik nog even over denken.