Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geen idee hoe dat precies werkt tussen android en IOS, maar ik heb de app voor de Ipad al eens aangeschaft en als ik hem nu voor android(op mijn telefoon) wil hebben, moet ik hem weer aanschaffen?
el_crosso schreef:
Ik heb hem aangeschaft en ga hem eens proberen.
Super! Laat maar weten wat je er van vind!
kersje86 schreef:
Geen idee hoe dat precies werkt tussen android en IOS, maar ik heb de app voor de Ipad al eens aangeschaft en als ik hem nu voor android(op mijn telefoon) wil hebben, moet ik hem weer aanschaffen?
Ja, Android en iOS zijn twee verschillende platformen, het zijn dus ook twee verschillende apps.
We zijn alweer even verder en ontwikkeling heeft niet stil gelegen. De Deep Stats uitbreiding voor Android zit er aan te komen binnen de komende paar weken.
Ondertussen ben ik met een ander projectje bezig geweest, scoresheets. Op ons guild op BGG loopt er nu een poll. Dus als je interesse hebt in scoresheets, we horen graag je mening!
De Deep Stats expansion voor Android is nu ook beschikbaar! Na een update van de app is de in-app purshase zichtbaar. Er werd veel om gevraagd, dus we hebben Deep Stats zo snel mogelijk uitgebracht!
Suzan schreef:
De Deep Stats expansion voor Android is nu ook beschikbaar! Na een update van de app is de in-app purshase zichtbaar. Er werd veel om gevraagd, dus we hebben Deep Stats zo snel mogelijk uitgebracht!
Is de app al geschikt voor het scherm van de iPhone X?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Suzan schreef:
Is de app al geschikt voor het scherm van de iPhone X?
Super!
Nog een vraag (of een wens voor jullie backlog). Is het op termijn mogelijk om gelogde Plays met spelers waarvan je de BGG username hebt, automatisch te laten toevoegen aan de Plays in apps van die spelers?
We liggen nu 4 man sterk na een spel dezelfde informatie; voelt alsof dat handiger kan...
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
mazinho schreef:
Super!
Nog een vraag (of een wens voor jullie backlog). Is het op termijn mogelijk om gelogde Plays met spelers waarvan je de BGG username hebt, automatisch te laten toevoegen aan de Plays in apps van die spelers?
We liggen nu 4 man sterk na een spel dezelfde informatie; voelt alsof dat handiger kan...